tiistai 3. toukokuuta 2011

Tästä se lähtee

Moikka! Nyt siis ensimmäinen postaus uuteen blogiin. Blogin aihe on nyt lähiaikoina jännittäminen! Muutaman kuukauden päästä toivottavasti kerron au pair-elämästäni Amerikassa. Tänään on lähetetty hakemus CC:lle ja he ottavat yhteyttä, kun ovat saaneet sen luettua. Voisin kertoa hieman itsestäni ja siitä, mitä oon nyt tehnyt ennen kuin sain hakemuksen lähetettyä.

Olen siis parikymppinen tyttö, joka haluaa elämältä nyt jotain, kun se vielä on mahdollista. Ei tässä elämässä tälläkään hetkellä vikaa ole, välillä tuntuu et menee uskomattoman hyvin ja oon onnellinen. Mut tiedän, että mua tulee harmittamaan, jossen nyt lähde. Joten, ensin tilasin Cultural Carelta esitteen, mikä meni vähän ohi koska luin sen nopeesti kiireessä. Kerran aloin sitten miettiä (F:n painostuksesta....) taas koko au pair-asiaa. Laitoin nimeni infotilaisuuteen osallistuviin. Turussa oli paras mahdollinen, niin sinne sitte kuuntelemaan. Info oli hyvä, siellä tuli tärkeet asiat mun mielestä esille. Tietysti olis tehny mieli kysyä et MIKSI? MITEN? KUKA?. Infon jälkeen oli haastattelu, joka oli lyhyt, mutta jossa puhuttiin hiukan englantia. Se oli se jännitys-kohta ;) mutta siitäki selvittiin. Ennen tätä tilaisuutta olin jo alottanut tekemään hakemusta netissä. Siinä onkin sitten se suurin homma. Pitää miettiä, mitkä asiat haluaa itsestä esille, mitä vastaa, ettei kuulostaisi dorgalta. Kuvien valinta, kaikki kuvat tuntuu sisältävän jotain, mitä en haluis ensimmäisenä näyttää tulevalle host familylle, oli vaikeeta. Suositukset tietysti ottaa kanssa oman aikansa, mutta itse sain tosi nopeesti ne, kiitos kaikille siitä. Nyt sitten odotetaan ja jännitetään. hui!

Kirjottelen tässä nyt välillä, että miten on edennyt hakuprosessi. Postauksia saattaa tulla ja tuleekin välillä muista aiheista, mutta yritän pitää tän blogin lähinnä au pair-painotteisena.

Nyt nukkumaan, terkuin Laura

Ei kommentteja: