maanantai 23. toukokuuta 2011

Match, match, no match, no match...

Moikkamoi, viime postauksesta on nyt kaks viikkoa aikaa ja nyt on sitten alkanut tapahtua.. Älkää silti nuolasko ennen kun tipahtaa.

Menin edellislauantaina sähköpostiin ja siellä oli meili jonka otsikko oli "Host Family Match". Pieni paniikki meinas tulla, mutta sain tärinästä huolimatta itseni kirjattua CC:n sivuille. Sain tiedot perheestä, joka kuulosti todella lupaavalta. Sijainti California, kaksi lasta ja mukavan tuntuinen hakemus kaikin puolin. Kun menin uudestaan parin päivän päästä CC.n sivuille, perheen hakemus oli kadonnut. Olin kyllä tietoinen, että noin voi käydä, mutta tulin silti vähän surulliseksi. Perheethän saavat varattua muutamankin au pairin samaan aikaan, joten ei mussa välttämättä ollut mitään suurempaa vikaa, toivottavasti. Nooh, torstaina oli taas tullut Family Match, josta en osannut olla niin iloinen. Ensinnäkin kolme lasta, se tuntuu vähän liian paljolta. Vuosi on pitkä aika olla sellaisessa työssä, joka tuntuu jo ennen sen alkua pelottavalta. Sijainti olisi ollu Pennsylvania, aika lähellä Philadelphiaa, joten se oli plussaa. Ei tätäkään kannata hurrata liikaa, eilen jo pienessä paniikissa mietin, että mitä kysyn perheeltä kun he soittavat, arvatkaapa, oliko perheen hakemus vielä mun sivuillani.. No EI OLLUT. prkl.

Mun pari kaveria on ollut au pairina, heidän ensimmäiset matchit ovat olleet ne perheet, joihin he ovat sitten menneet töihinkin. Taisin unelmoida itsellekkin sellasta, että ensimmäinen perhe olisi SE perhe. Nyt pitää tsempata itseään siihen, että noi perheet ei ottanu mua sen takia, koska mulla on se unelmaperhe jossain siellä odottelemassa. :) Toisaalta olis ihanaa saada se perhe jo, että osaisi alkaa valmistella asioita, mutta pelkään sitä puhelua yli kaiken. Miten voin tietää mitä mun kuuluu kysyä? Mitä, jos en ymmärrä mitä ne kertoo mulle TAI jos ne ei ymmärrä mua. Haha, tää on unelma-aikaa ja samalla painajaista.

Palailen taas, kun tapahtuu jotain kivaa :)

Ei kommentteja: