torstai 11. lokakuuta 2012

Dance your own dance

Moikkamoi, ei ihan onnistunut toi ennen Kanadaa postaus, nyt ollaan siis kotona ja hauskaa oli, kerron siitä myöhemmin!

Viime viikko meni aika pitkälti siivotessa. Meille on tulossa vieraita ja he majottuvat mun kerroksessa, joten pieni pakko pistää kaikki paikat kuntoon. Salilla kävin maanantaina ja tiistaina ja torstaina. Torstai on nykyään mun lempipäivä, koska tulee Grey's Anatomy ja se puoltoista menee aivan loistavasti siinä polkiessa sitä kuntopyörää. Toi jalka vähän vaivaa vielä, joten yritin ottaa mahdollisimman rauhallisesti, mutta se on tosi ärsyttävää kun menee salille ja sittei voikkaan tehdä paljon mitään.

Tiistaina yks toinen personal trainer kysy, että tarttenko apua, että hän voi nyrkkeillä mun kanssa. Se oli ihan sairaan hauskaa. Kädet ei kylläkään kestänyt puoltatuntia kauemmin ja sen jälkeen olin ihan poikki, mutta sain kehuja!!

Tiistaina ja torstaina aamupäivällä olin koulussa ja se on kyllä ihan kivaa, täytyy myöntää. Se opettaja on tosi kiva ja hyvä. Ja hän ymmärtää, että ollaan töissä täällä ja välillä voi tulla jotain erikoistapauksia. Nyt huomaan myös, etten ehkä oo ihan niin huono enää siinä enkussa, mitä oon ollut. Tottakai siellä on paljon sellasia asioita ja varsinkin sanoja, mistä mulla ei ole mitään hajua, mutta kysymällähän sitä oppii.

Keskiviikkona kävin kaupassa ja ostin ÄLYTTÖMÄSTI kamaa, oli tosi kivaa kun sato kaatamalla niin kantaa niitä kamoja autosta sisälle, sellanen ilmanen suihku siinä samalla.

Tytöllä oli joka päivä tennistä, joten siihen menee aika paljon aikaa kun joudun hakemaan hänet koulusta ja tullaan nopeesti kotiin ja hän vaihtaa vaatteet ja sitten taas lähdetään. Pojalla on keskiviikkosin juoksuharkat ja tiistaisin ja keskiviikkosin iltakoulua.

En muista, mitä tapahtu minäkin päivänä, kun alkaa päivät mennä sekasin, pitäis kirjottaa realiajassa TIEDÄN!! Mutta nyt jos saisin ton Kanada postauksen mahdollisimman pian tänne ni saisin taas vähän kiinni täs blogissa.

En voi uskoo, että siihen kun lähden täältä on samanverran aikaa, kun siihen kun lähdin kesällä Suomesta. Niin paljon on kerennyt tapahtua niitten viikkojen aikana mitä oon täälllä ollu mutta silti se tuntuu niin lyhyeltä ajalta. Pelottavaa...

Nyt lähden kohta salille koska on torstai ja Grey's Anatomy tulee telkkarista! Pienet ilot mulla ;)

Ei kommentteja: