maanantai 28. marraskuuta 2011

Mää en ossaa tätä

Oon ehkä maailman huonoin näissä blogin asetus jutuissa! :( Joku viisas vois kertoo mulle, että miksi noi mun laittamat kuvat menee tonne oikeelle liian pitkälle? Pitäiskö käyttää jotain ihme kuvan lisäysohjelmaa, mä kun käytän kopioi-liitä menetelmää :D

Mulla on työpäiviä jäljellä enää 11 ja sen jälkeen kun työt loppuu on reilut kaksi viikkoa vapaata! Hassua olla ns. lomalla töistä kun ei sitä lomaa oo vähään aikaan ollutkaan. Toisaalta harmi, että siihen tulee joulu ja uusvuosi väliin. Tuntuu vähän siltä, että taitaa jäädä läksiäiset pitämättä. Olis ollu ihana pitää sellaset kunnon kotibileet, mihin olis tullu kaikki tutut mut taitaa loppuu viikonloput kesken. Noh, toivottavasti ne läheisimmät kerkee näkemään kunnolla vielä sitten viimeistenkin päivien aikana! :)

Koska tänään on jo melkein joulukuu (joopajoo...), laitan tähän yhen joululaulun, mitä aion kuunnella kyllä joulun jälkeenkin :)

Ette ikinä arvaa kenen biisi

Kauniita unia!

3 kommenttia:

jossu kirjoitti...

Siis kopiotko vaan ja pastetat tekstin keskelle? Siel on siin tekstikohdan yläpuolella se työkalupalkki ja siel on myös kuvanlisäys kohta fonttien jne, lisäksi. Niillä mä elän. ;)

jutta kirjoitti...

Sul on liian kapee toi tekstikenttä, sen saa levennettyy tuolt asetuksist. Paina ekaks et malli, sit mukauta ja sielt säädä leveyksiä ja sit toivottavast osaat jo itekki :D
HÖLÖMÖÖÖÖ <3
ja ps. meil on läksiäiset kahdestaan lauantaina, varaudu villiin iltaan, mut siihen ei kyllä sisälly julkkiksia.....too bad.

Laura kirjoitti...

jossu: pitääpä kattoo vähän tarkemmin sitä kirjotushommaa! :)
jutta: kiitos, nyt mä levensin tota tekstikenttää ni JB mahtuu paremmin hehe..