lauantai 19. marraskuuta 2011

Eenie meenie

Moikka, pakko oli tulla päivittelemään nopeesti! Mun pitäis olla vartin päästä valmiina menossa kolmekymppisille, enkä oo suihkussakaan käyny haha!

Mulla on hyviä ja huonoja uutisia. Mun hostperheen tämän hetkinen au pair on joutunut lähtemään kotiin, perheessä tapahtuneen ikävän jutun takia ja oon tosi surullinen ja pahoillani hänen puolestaan. Ei varmaan kiva loppu ihanalle vuodelle. Nooh, tämän takia/ansiosta mua on pyydetty USA:han aiemmin, wou. Perhe toivoi, että olisin päässyt jo ennen joulua, mutta se ei oo mahdollista viisumi ym. juttujen takia. Ja toisaalta se olis ollu outoa mennä jouluviikolla perheeseen ja juhlia joulua heidän kanssaan, kuitenki täysin tuntemattomia kun vielä ovat. Sain sitten toimiston kanssa sovittua, että lähtöä kuitenkin aikaistetaan... joten mun lento lähtee 3.1.2012! :) Jee! Perhe oli ilonen jo siitä, että tuun kaksi viikkoa aiemmin kun tarkotus oli. Tyhmää, että jollekkin toiselle täytyy sattua jotain, että joku muu tulee iloisemmaksi. Ehkä se vaan on elämän tarkotus, mutta kyllä mä mielummin olisin odottanut sen kaksi viikkoa ja tää entinen au pair olisi saanut nauttia koko vuodestaan.

Ensi viikon tiistaina on sitten viisumihaastattelu, jossa mun pitää selittää tämä aikaistunut lähtöni. Pitää varmaan kirjottaa repliikit valmiiksi paperille. En mä ole jännittänyt tätä viisumihaastattelua aikasemmin, mutta tää nyt muuttaa vähän asioita. Nooh, toivottavasti se menee hyvin!

Oon myös jutellut nyt FB:ssa yhen suomalaisen tytön kanssa, joka on au pairina Scarsdalessa, johon mäkin siis meen, ja on ollu kiva tietää vähän miten aupparit siellä toimii! :)

Nyt säntään suihkuun ja juhlimaan. Rauhallisesti kylläkin kun huomenna kymmeneksi aamulla töihin :/ Nooh, palkkapäivänä se taas hymyilyttää!

3 kommenttia:

Liisa kirjoitti...

älä missään nimes jännitä viisumihaastattelua :-----D jännitin ihan sikana ja sit se oli ohi 5 minuutissa ja olin vaan että ööööööö mitäää. kysyi jotai perus miks haluut ola auppri, paljonko lapsia minkä ikäisiä mitä kokemusta sulla on!!

jossu kirjoitti...

Wihii!
Kerro sitten, kun haluut nähdä kaikki Scarsdalen pääkohdat :D

Laura kirjoitti...

Liisa: joo olihan se aika helppo homma tällai jälkikätee ajateltun, mut oli se aika jännää silti :D

jossu: aika pian!! :D