tiistai 8. marraskuuta 2011

Never say never

Moikka, tää mun postaustahti on kyl päätä huimaavaa. No jos edes kerran kuussa saa yhen postauksen aikaan, niin kai sekin on jo jotain :) Nolottaa myöntää, että eilinen ilta/yö meni kuuntelemalla Justin Bieberiä. Apua, se on niiin ihana, vähän ehkä nuori ja pieni, mutta osaa se laulaa... Siitä otsikkokin.. :D Se uus biisi Mistletoe on ihan sairaan hyvä, mikä mua vaivaa!!!



onhan se nyt älyttömän söpö.......

Noh, olihan mulla muutakin asiaa. Eilen varasin viisumihaastatteluajan USA:n suurlähetystöstä. Sitä ennen piti täyttää "lomake", jossa oli valehtelematta yli kymmenen sivua täynnä mitä ihmeellisimpiä kysymyksiä mun vanhemmista, mun työstä ja mahdollisista yhteyksistä terroristijärjestöihin. Kyllä mä myönnän, että se tarkka kontrolli siitä, kenelle se viisumi myönnetään on hyvä juttu, mutta kyllähän ne jotkut kysymykset vähän hymyilytti. Nyt on periaatteessa kaikki tärkeimmät jutut tehty, mutta niitä pieniä muistettavia asioita on tosi paljon. Aikaa on se tasan kaksi kuukautta ja kaheksan päivää!!! :) Välillä on tullu sellanen olo, että mihin mä itteni oon laittanu, mutta nyt lähiaikoina se puoli mussa, joka haluu lähteä ja nähdä sen Amerikan on paljon vahvempi.

Mulla on ollut vuokralla kämppä, jonka toivottavasti saan takasin kun Suomeen joskus palaan. Kämppä ja varsinkin tavarat tuottaa vaan hieman päänvaivaa, en mä niitä oikein voi mukaankaan ottaa. Sohva kainaloon ja menoksi ;)

Nyt on mietinnässä tavarat, jotka pitäisi pakata mukaan, mutta mitkä painaa.. esim. hiustenkuivaaja, suoristusrauta, pyyhe. Onko kellään neuvoa, mitkä asiat kannattaa jättää kotiin ja mitkä taas on sellasia tavaroita, joita tulee tarvitsemaan (mutta ne jättää kotiin) ?? Hyvin muotoiltu kysymys ;)

Nyt nukkumaan, moimoi!

kuva: google

5 kommenttia:

jossu kirjoitti...

Pyyhettä et tarvitse, ainakin mulla on ollu molemmissa perheissä fööni oottamassa, suoristusraudan voit ottaa. Rajota kengät 3-5 pariin, koska täällä on esim. shoe Marshalls ja tjmaxx (kenkä outletteja). Ota kengät, jotka kestää märkää. Tuut tammikuussa? Talvivaatteet, mut ulkona on kumminkin 10'c lämpimämpi, kun Suomessa. Neuleita! Ne vie vähän tilaa, mut on lämpösiä. Ite otin 14 ylä- ja alaosaa, 14 parii sukkia jne, ja hyvin oon pärjännyt. Toivottavasti jotain auttoi.

Laura kirjoitti...

jossu: Kiitos, olihan tossa jo paljon apuja! Mutta olisit voinu jättää kenkäoutletin mainitsematta ;) Tuun sekomaan siellä, lopullisesti. Sanoit aikasemmassa kommentissa, et oot kanssa Scarsdalessa? Eihän sun vuosi pääty ennen kun tuun? Olis se kiva et siellä olis muitakin suomalaisia! :)

jossu kirjoitti...

Mulle selvis itseasiassa eilen, että meitä on kaksi täällä (kun mun lcc:lle annettiin 9 perhettä lisää ja osuttiin siis samaan ryhmään tän fuusion tuloksena). Mun vuosi loppuu 19.6.2012, joten kyllä mä täällä olen!

jutta kirjoitti...

Ottaa sohva kainaloon :D Anteeks sain taas naurukohtauksen kun kuvittelen teijän sohvankantopuuhat.....
Pakkaa mut mukaa<3

Laura kirjoitti...

jutta: pystytkö enää ajattelemaan mun sohvaa ilman naurua? ;) varo vaa, koht oot mun matkalaukus etkä pääse pois <3