perjantai 28. syyskuuta 2012

Koululainen..

Moikkamoimoimoi!

Mulla olis vaikka kuinka kivoja kuvia viime viikonlopusta laittaa tänne, mutta koska ostin keskiviikkona uuden koneen, ne on kaikki vanhalla koneella ja nyt yritän opetella käyttämään tätä mun uutta Omenaa niin teen sen viikonloppu postauksen paremmalla ajalla ja kuvien kera :)

Tää viikko on mennyt taas tosi nopeesti. Maanantaina mulla oli aamulla tapaaminen mun pt:n kanssa, haha, eli siis treenattiin. Enemmänkin se meni kyllä juoruiluksi, oltiin tultu samalla junalla lauantaina takas kotiin Citystä, mutta ei oltu nähty... Toinen hidastava tekijä oli toi mun jalka, joka ei tosiaan oo menny yhtään paremmaksi. Tällä viikolla oon tosiaan käyny salilla vaan kaks kertaa, koska se sattuu paljon, saas nyt nähä. Annan viikon sille vielä aikaa ja sit on varmaan pakko mennä näyttää sitä johonki.. Maanantai oli tavallinen autolla ajo ilta taas, tytön haku koulusta ja tennikseen vieminen ja pojan tennis illalla. Nukuin autossa sen aikaa kun hän oli harkoissa, kaikki aika täytyy ottaa hyödyksi!

Tiistaina normaali aamu, mutta sen jälkeen lähdin ekaa kertaa kouluun, wuhuuuuu! EIKU. No ei, se on ihan jees, käyn tosiaan tossa lähi collegessa, ajan jonku 20 min sinne. Enkkua opiskellaan siis se kolmisen tuntia kerralla ja onhan se tosi hyödyllistä, jotenki vaan toi opiskelu ja luokassa istuminen ei oo se mieluisin asia. Tiistai-illalla tehtiin lasten kanssa kotona subeja ruoaksi, kyllä entinen subi työntekijä nyt kotonakin niitä pystyy tekemään helposti! ;) Illalla kävin polkasees salilla vielä reilun tunnin pyörällä, mut toi jalka ei tykänny kauheesti edes siitä...

Keskiviikkona lapset oli kotona koko päivän, koska oli joku juutalaisten pyhäpäivä ja koulut oli kiinni. Mun oli tarkotus mennä zumbaan, mutta kun aamulla heräsin ja astuin ekan askeleen tällä jalalla niin jäi zumbat siihen. Me siivoiltiin, tehtiin ruokaa ja katottiin telkkaria lasten kanssa. Kolmen aikaa vein heidät harkkoihin ja lähdin ite ostamaan mun uutta vauvaa. Niissä Applen liikkeissä on aina ihan sikana porukkaa ja niitä työntekijöitä, no enkös mä sitten saanut sen nörteimmän (=rumimman ja ällöimmän) myyjän, joka halus halata mua viimiseksi kun lähdin sieltä. Niin mun tuuria! Hain lapset treeneistä, jonka jälkeen poika opetti mua käyttämään tätä konetta (en siis osaa vieläkään... ahah). Illalla autoin mun hostisää maalaamaan meijän alakertaa, maalattiin varmaan nelisen tuntia ja aika paljon saatiin aikaseksi.

Torstaina normi aamu taas, jotenkin en tajunnut, että se koulu ihan oikeesti alko jo! Joten jäin koneelle ja sit myöhästyinkin hiukan sieltä kurssilta, mutta onneks se opettaja on tosi kiva! Tehtiin ryhmätöitä ja puhuttiin ja puhuttiin. En kerennyt syömäään aamupalaa edes aamulla, joten viiminen tunti meni vähän ohi kun keskityin siihen, että kuinka kova nälkä mulla on! Hain siitä viereisestä meksikolaisesta lounaan itelleni ja tein samalla läksyt kun söin sen. Ahkera koululainen ;) Iltapäivällä skypettelin Juttan kanssa pitkästä aikaa ja on se vaan niin ihanaa kun on paras ystävä!! Lapset tuli koulusta ja poika olis halunnut alkaa maalata ja mä tiesin, että hän kyllästyy ensimmäisen puolen tunnin jälkeen ja siitä meille sitten tuli riita kun en antanut hänen maalata. Ollaan alettu muutenkin riitelemään tosi paljon, ollaan siis tosi hyviä kavereita, mutta joka päivä tulee joku pieni (yleensä isokin) riita. En todellakaan sano, että vika olis hänessä pelkästään, kyllä mäkin osaan olla todella ärsyttävä, mutta ehkä se on se, että se ns. vieraskoreus on kadonnut kokonaan. Illalla kun kuskasin häntä niin meillä oli taas ihan äärettömän hauskaa ja tanssittiin autossa niin, että liikennevaloissa muut naureskeli meille. Kahdeksan jälkeen lähdin vielä kahden saksalaistytön kanssa au pair tapaamiseen. He kysyivät haluunko lähtee istuskelemaan johonkin ja tein väärän päätöksen ja lähdin. Miten ne jaksaa oikeesti? Käyvät kuulemma joka ilta jossain ja tulevat kolmen aikaa kotiin arkisin, mitä ihmettä, mun on ainakin pakko nukkua, että jaksan tehdä jotain... No olin yhdentoista aikaa kotona, muut tytöt jatkoivat vielä seuraavaan kaupunkiin istuskelemaan...

Oon sika rakastunut tähän mun koneeseen, kirjotit tällä nyt ekaa kertaa jonkun pidemmän jutun ja ai että!!! lovelove. Ei ehkä ihan halvin läppäri, mutta tää onkin sijotus, vai mitä äiti? ;)

Suukkoja!!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Laura, sulla oli kyllä tosi hyvät perustelut ihanaan sijoitukseesi, tsemppiä ja yritä nyt ehtiä sinne kouluun, ä:)

Laura kirjoitti...

Ä: Niin, oon aika hyvä perustelemaan asioita ;) Suukkoi, oot paras!