tiistai 11. syyskuuta 2012

Mitä tapahtuuu...

Mooi!

Lupasin ottaa vissiin kiinni täs blogissa, mut emmää kerkee kiireiltäni mukamas...

Eli palaillaan periaatteessa kaks viikkoa taaksepäin maanantaihin, josta mulla ei oo mitään hajua! Oli lasten viiminen vapaa viikko ja meillä oli kauheesti suunnitelmia koko viikoksi, mutta koska tyttö pääsi uuteen tennisryhmään, ei voitu lähteä mihinkään, koska hänen harjotukset oli aina keskellä päivää.. En muista tarkalleen, mitä minäkin päivänä tapahtui. Joka päivä kuskailin tyttöä ja pojalle yritin keksiä kaikkea pientä tekemistä. Mä ite siivoilin kotia, maanantaina viikonlopun jälkeinen siivous ja perjantaina siivous viikonlopulle ja muina päivinä sellasta yleistä järjestelyä. Pyykkiä pesin joka päivä, maanantaisin ja torstaisin tytön, tiistaisin ja perjantaisin pojan, keskiviikkosin vaihdan lakanat ja pesen omat vaatteet! Alkaa olla aika rutiinia jo, mutta toisaalta tykkään tästä kun tiedän mitä tehdä millonkin. Joka päivä kävin salilla ja keskiviikko iltana kun menin salille ja näin mun pt:n eikä hänellä ollut mitään tekemistä, päätettiin tehdä extempore tunti ja sainkin kunnon treenin illalle. Yleensä oon käynyt hänen kanssaan treenaamassa aamupäivisin, mutta meijän aikataulut ei sopinut yksiin koko viikolla niin meinattiin jättää viikko välistä. Onneksi kävi näin hyvin ja sainkin treenattua hänen kanssaan.

Kerroin tälle perheelle tän kyseisen viikon perjantaina, että en aio jatkaa, suurin syy tosiaan se koulu ja sinne hakeminen ja toivottavasti pääseminenkin. He ottivat ihan hyvin mun uutisen vastaan ja ymmärsivät hyvin, eikä oo jälkeenpäinkään millään tavalla tullu negatiivista ilmapiiriä. Tykkään kyllä ihan mielettömästi tästä mun perheestä, mutta nyt on vaan sellanen olo, että vuosi on tarpeeksi mulle täällä.

Tulipa nyt tynkä postaus, mutta mulla on tää viikko ihan pimennossa! :)

Ei kommentteja: