perjantai 11. toukokuuta 2012

Sekavaa turinointia

Terve! :)

Koko viikko on mennyt taas ihan hujauksessa, mitään erikoista ei oo tapahtunut. En oo oikeestaan käyny missään vapaa-ajalla. Oon yrittänyt käydä alakerrassa juoksemassa, mutta välillä kone vie voiton! Oon ollu paljon yhteydessä Suomeen, mutta oon myös joka päivä opiskellu reilun tunnin enkkua netissä. Oon aika ylpee itestäni, vaikka ne tosi helppoja tehtäviä onkin, tulee hyvä mieli, kun alkaa tajuumaan ja oppimaan lisää.

Torstaina kävin siellä isossa kaupassa ja olin niin pulassa, mulle annettiin toiset kärryt, kun ostin niin paljon tavaraa. Se käy oikeesti kuntoilusta kun kävelet ensin siellä kaupassa, sen jälkeen raahaat ne tavarat autoon ja kotona vielä kannat sisälle. Nää ei meinaan täällä pakkaa niitä pusseihin, vaan ne laitetaan suoraan takakonttiin. Muutamat kirosanat oon päästäny, kun niitä kamoja pitää raahata sisälle..

Oon tehny tällä viikolla kaikkia ihmeruokia, okei tosi ihmeellisiä... Hampurilaisia, tacoja, lohta ja raviolia. Alkaa vähän mielikuvitus loppua, ei aina jaksais syödä spagettia ja jauhelihaa, eli jos jollain on jotain kivoja ideoita niin saa laittaa mulle!

Mulla on sellanen ei niin kiva juttu, mun yks hammas on ihan tuusan nuuskana. Se ei satu tai oo kipee, mutta siitä lohkeilee pikku paloja irti, joten mietin nyt, että sinnittelenkö vai mitä teen. Oon vähän miettinyt, että jos tulisin Suomeen käymään kesällä, nyt alkaa tuntuu siltä, että on vissiin pakko tulla. Taitaa olla halvempaa ottaa lennot Suomeen ja käydä hammaslääkärillä siellä, kun pelkästään käydä näyttämässä tota hammasta täällä. ( TÄSSÄ KOHDASSA RAKAS ÄITINI SANOO ÄÄNEEN "MONTAKO KERTAA MÄ KYSYIN SIITÄ HAMMASLÄÄKÄRISTÄ"........). Äiti sä tuut pitää mun kädestä kiinni, jos tuun sen sinne hoitaa, pelottaa koko ajatuskin jo.

Tää viikonloppu menee varmasti tosi nopeesti, meillä on pojan synttärijuhlat tänään ja huomenna, oon "töissä", vapaaehtosesti sanoin, että voin auttaa, jos tarvitaan ja olivat tosi mielissään. Poika pyys multa lahjaksi pleikkaripelin ja kävin tänään kolmessa eri pelikaupassa, mutta kaikista oli loppu. Täytyy nyt kysellä, että mitä tehdään, ootetaanko syyskuuhun, että NHL 2013 ilmestyy, vai yritetäänkö ettiä vielä muista kaupoista. Sunnuntaina on tosiaan äitienpäivä täälläkin, en oikeen oo vielä päättänyt ostanko mun hostäidille jonkun lahjan, hänellä on periaatteessa kaikkea, enkä tykkää ostaa krääsää. Joten mietin, että riittäisikö kortti ja muutama sana suoraan sydämestä. Antaako muut aupairit hostäidilleen jonkun 
lahjan? Pitäiskö mun yrittää keksiä jotain?

Ootan ens viikonloppua niin paljon, varattiin porukalla liput Yankeesin peliin, ihan kun ymmärrettäis Natalien kanssa jotain sen pelin hienouksista, mutta pakko siellä on käydä. Loppu illan suunnitelmat on vähän auki, mietittiin hotellia Manhattanilta, mutta se on törkeen kallista. Keskitytään nyt ainakin aluks siis siihen peliin ja hyvään seuraan.

Nyt mä meen valmistelee alas juhlintaa, lapset tulee kohta koulusta! Hauskaa viikonloppua kaikille, kannustakaa Suomee munkin puolesta, täällä ei näy mitään pelejä :(

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei Laura,
Iskä on varannut sulle jo HAMMASLÄÄKÄRIAJAN...
Tervetuloa Suomeen, olis ihanaa saada halii sua.
Ja niinku me äidin kanssa siitä HAMMASLÄÄKÄRISTÄ ollaan juteltu.
Ole varovaisesti liikenteessä
ISKÄ

jossu kirjoitti...

Mulla on edelleen se hoitamaton reikä, jonka kans oon sinnitelly jo puoli vuotta! Enää 2kk niin ei tarvi miettiä, että paljon se maksaa, jos tulee kipeeks. :D

Anna lahjan ja pitäisi keksiä, jos tykkäät sun host-momista, josset tykkää siitä niin sitten et anna mitään.

Anonyymi kirjoitti...

Hei Laura, oli siitä hammaslääkäristä pari kertaa puhetta.... tulen pitämään sua kädestä kiinni!! Kiitos ihanasta äitienpäiväyllätyksestä, ihan itku tuli, haleja äidiltäs