perjantai 25. toukokuuta 2012

Ei auta lampaiden laskeminen...

Moi.... Kello on kohta kolme torstai perjantai välisenä yönä ja mä olen hereillä... Oon yrittäny kaikki konstit jo ja silti en saa unta, joten ajattelin, että teen jotain hyödyllisempää kun vaan pyörin sängyssä! Älkää siis ihmetelkö jos teksi on vähän singahtelevaa tai muuten oudompaa kun yleensä :)

Maanantaina käytiin Natalien kanssa Ihopissa aamupalalla, joskin otin puolet mun omeletista mukaan ja söin sen lounaana. Ihop on ihan jees paikka, siellä ne annoskoot ja vaihtoehdot on vaan aika lihavuuteen kannustavia.  Koko päivän satoi kaatamalla, joten masennuin sisällä ja siivoilin omaa huonetta kun olin vapaalla. Illalla tein ruokaa, en ees muista mitä, jotain hyvää se varmasti oli. Vein lapset harkkoihin ja odottelin autossa. Miksi aina kun on muutenkin vähän huonompi päivä, ne soittaa radiosta just kaikki ne biisit, joista tulee jotkut tietyt ihmiset mieleen? Lähettelin Natalien kanssa kiukkuviestejä, mutta onneks se ihanuus sai mut taas hymyilemään, joten menin ilosena nukkumaan! :)

Tiistaina nukuin aamulla päikkärit jonka jälkeen lähdin isoon kauppaan. Kerrankin mulla kävi tuuri ja sade lakkas just siksi aikaa kun roudasin ne kamat ensin autoon ja autosta sisälle. Siivosin koko alakerran ja tein itelleni ruokaa. Illalla kuskailin lapsia taas harkkoihin ja kuulustelin pojan ranskan läksyt.

Keskiviikkona menin Natalien luo aamupalalle ja varattiin meille viikonlopuksi matka, JEE! Olin jo ihan innoissani lähössä Miamiin, mutta sitte jouduttiinkin tyytymään yhteen toiseen kohteeseen, vaikkakin sekin varmasti ihan kiva! Miami-innostuksen jälkeen vaan tuntuu jotenkin tylsältä vaihto-ehdolta. Kuskailin lapsia harkkoihin ja hain meille subit dinneriksi. Siivoilin illalla pari tuntia vielä ennen kun kömpisin omaan huoneeseen.

Torstaina päätin lähteä pitkästä aikaa zumbaan, se tunti siinä töitten ja zumban välissä on mun heikko hetki, yleensä päätän levätä sellasen puol tuntia ja sit oon niin väsyny, etten saa revittyä itteeni enää ylös. Päätin siis lähteä kauppaan ennen zumbaa ja olin kerrankin ajoissa siellä salilla. Ja ai, että tuntu kivalle pitkästä aikaa, jos nyt puris taas liikuntainnostus... Zumban jälkeen kävin Stapelsilla hakemassa vähän tarvikkeita Natalien läksiäislahjaa varten. Tuli kotiin ja pistin iskälle viestin, josko skypetettäis ja niinhä me sit juteltiin hetki. Annoin itelleni luvan ottaa pienet päikkärit, koska olin ollu jo urheilemassa. Illalla tein lihapullia ja riisiä ja siivoilin taas. Täällä on ollu tosi painostava ilma koko viikon ja oon ihan hiestä märkä kun kävelen portaat kerran alhaalta ylös, tuun niin kärsimään kesällä. Autoin poikaa läksyissä pari tuntia ja illalla alotin Natalien läksiäislahjan tekoa. Ei mitään maailman kivointa puuhaa, kattella vanhoja kuvia ja miettiä et niin, muutama kymmenen päivää ja asutaan eri maassa.. No tiedän, että hän ilahtuu tästä niin paljon, että kannattaa nähdä vaivaa. Illan viimiset tunnit menikin syvällisiä keskustellessa Natalien kanssa, välillä sitä oikeen pitää miettiä, että miks joskus toimii niin kun toimii... Eipä löydetty vastauksia, kumpikaan. Sitten pyörin sängyssä muutaman tunnin ja kappas, nyt kello onkin jo kolme, eikä vieläkään väsytä...

Okei, nyt mulla ei oo enää mitään, mitä voisin tehdä, joten ehkä yritän vaan pistää pään tyynyyn ja pakottaa itteni nukkumaan.. Hauskaa perjantaita ja viikonloppua! Palailen viikonlopun jälkeen ja kerron meijän reissusta! :)


Ei kommentteja: