tiistai 1. toukokuuta 2012

Coney Island ja unettomat yöt

Moikkamoi,

sunnuntaina tosiaan lähdettiin Johannan kanssa Cityyn kahentoista junalla. Meillä oli suunnitelma A ja B, mutta toteutettiin suunnitelma C! Haha. Käytiin ostamassa Johannalle takki, jonka jälkeen otettiin metro Coney Islandille. Ilma oli tosi ihana, joten kannatti istua sen 45 minuuttia metrossa. Käveltiin hetki ympäriinsä, mutta alko olee jo aika kova nälkä, joten käytiin hakemassa subit. Istuskeltiin sellasella kävelykadulla ja syötiin subeja. Käveltiin sellasen ison laiturin päähän ja otettiin muutamat kuvat. Jäätiin hetkeks istuskelemaan siihen laiturille, se aurinko lämmitti niin mukavasti. Johanna halus käydä kokeilemassa sen maailmanpyörän, joka siellä huvipuistossa on. Se oli kyllä tosi siisti. Näki Manhattanin toisella puolella ja toisella puolella näky vaan merta! Joku kerta pitää mennä kunnolla pyörimään niihin laitteisiin, mulla oli pieni päänsärky, sillon kun mentiin sinne niin en halunnut pahentaa sitä jossain hurjissa laitteissa. Siellä oli kyllä yks sellanen laite, johon on pakko päästä. Onneks mut luvattiin viedä uusiks sinne! :) Otettiin metro takas Manhattanille, käytiin hakemassa vähän iltapalaa. Kiva kun sellasen kahvilan omistaja jo tunnistaa mut ja kyseli nyttenki, että missä oon ollu kun ei oo viikkoon näkynyt! Aika hyvin, että oon jo tehnyt itteni tunnetuks Citynkin kahvilassa, haha. Otettiin puol kahdeksan juna kotiin. Olin ihan sairaan väsynyt, kun tulin kotiin ja laitoin jo ennen kymmentä valot pois. Mua kuitenkin ärsytti yks asia (joka kuitenki osottautu väärinkäsitykseks) ihan älyttömästi ja odotin yhtä viestiä kolme tuntia, eli olin hereillä vielä kahdentoista jälkeen. Sitten olikin niin kova nälkä, etten saanut unta, sitten LINNUT sirkutteli niin kovaa ulkona, etten saanut unta. Olin siis hereillä vielä viiden aikaan, kun noi vanhemat alkoi heräillä....

Coney Island

Ei huonommat näkymät


Oltiin maailmanpyörässä

Siellä näkyy Manhattan ja osa siitä huvipuistosta

Se silta jolla käveltiin ja huvipuistoa.


Joten maanataina menin suoraan ensimmäisen tunnin jälkeen nukkumaan. Heräsin joskus kahdentoista jälkeen, skypettelin mun ikioman iskän kans ja lähdin kauppaan. Ei pahemmin ollut sellanen olo, että pitäis juhlistaa vappua jotenkin... Ei täällä ollu mitään vappuun viittaavaakaa, yleensähän nää vetää kaikki juhlapyhät ihan överiksi. Lapset tuli koulusta, tein meille dinneriks ekaa kertaa kalaa. Tuli tosi hyvää, perunamuussii vähä kylkee, oon kohta ku joku kokki kolmonen :D Mun mielest oli kuitenkin aika ihanaa, että mun parhaimmat kaverit tekstaili ja halus jutella mun kanssa skypessä, kun ne juhli vappua. Oli sellanen olo, että olis itekin mukana juhlinnassa. Kiitos teille siis rakkaat <3 Kuljettelin lapsia taas kuudesta puol kymmeneen harkoista toisiin. Illalla juttelin facebookissa syvällisiä monta tuntia, joten kello oli jo reilusti yli kahdentoista kun laitoin valot pois. Olin ilosella tuulella ja ajattelin, että nyt saan nukuttua hyvät yöunet.... niin enköhän saa tekstiviestin just kun oon nukahtamassa. Siinä menikin pari tuntia tekstaillessa, joten ei tullut kovin pitkät yöunet :D Se joka on kirjottanut mun elämän käsikirjotuksen on kyl halunnut olla aika hankala...taidan nyt puhuu ittestäni, mähän tätä elämää elän, hyvä havainto multa!!!

Elämä tuntuu tällä hetkellä ihanalta, mulla menee hyvin perheen kanssa (autosta huolimatta), mulla on ihanat kaverit niin Suomessa, kun täälläkin, ja tutustun kokoajan ihan mahtaviin ihmisiin. :) Toivottavasti Suomeen kuuluu yhtä hyvää!! Tänään ollaan jo ekassa päivässä toukokuuta, miten aika voi mennä näin nopeesti!

Mun päässä on soinu tää biisi lauantaista asti. Paras ikinä! <3


Karmin- Just a Kiss

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana blogi! Löysin lähes sattumalta ja siinä mielessä uskomaton juttu, että olen itse ollut aikoinaan au pairina Ryessa sun ikäisenä! Siitä on kyllä jo aikaa ikuisuus, mutta on niin ihanaa lukea tutuista paikoista ja teksti vois olla kuin mun kirjoittamaa silloin nuorena... Viikot töitä, liikuntaa ja viikonloput kului cityssä tai vaikka just White Plainsissa. Nauti olostasi!