tiistai 17. heinäkuuta 2012

:)

Moikkamoimoi..

Perjantaina, kun heräilin kahdentoista aikaa, sain heti seuraa Suomesta whatsapissa ja siinä vierähtikin muutama tunti jutellessa, ennen kun tajusin, että mulla on jäätävä nälkä. Menin alas ja lapset tuli heti taas halailemaan ja tuli kyllä hyvä mieli! Olin kokoajan vähän kahden vaiheilla, että jäänkö kotiin vai lähdenkö Cityyn.. En olis uskonut, mutta mulla oli/on vieläkin kauhea jetlag. Viiden aikaa illalla oon tosi väsynyt ja herään yöllä neljän aikaa, enkä saa kunnolla unta enää loppu yöstä. Juttelin Johannan kanssa facebookissa ja hän houkutteli mua thaikkuruoalla Cityyn. Joten mä siis lähdin ja mentiin dinnerille. Hyvää ruokaa oli, sushi silti kyllä voittaa tämänkin. Jäätiin hetkeksi istuskelemaan ja kattelemaan ihmisiä ja jutustelemaan. Mun ihana väsymys pakotti mut lähtemään aikasin kotiin, vaikka perjantai-ilta olikin.

Lauantaina nukuin kymmeneen, jonka jälkeen mun piti tyhjentää mun matkalaukku, mutta jumiuduin kolmeks tunniksi kännykkä käteen! Paula tuli hakemaan mut yhden jälkeen ja mentiin White Plainsin ostarille pyörähtämään, mitään ei tullu ostettua. Vähän rahat tiukilla ja koska ollut kaks palkatonta viikkoa, pitää yrittää elää niukasti. Käytiin syömässä lunchiksi SUSHIA, onko mahdollista saada yliannostus sushista? Jonka jälkeen mentiin Paulalle hieman nautiskelemaan ilolientä. Fiilis oli hyvä ja lähdettiin Cityyn, mutta missattiin yksi juna ja mun perkeleen väsymys alko tulla taas pintaan. Kävästiin hakemassa salaatit mun vakkaripaikasta ja mentiin Bryant Parkiin syömään ne. Siinä vienosti ehdotin Paulalle, että lähdetäänkö kotiin, oon liian väsynyt, eikä oo yhtään bilefiilis. Kaiken lisäksi olin lupautunut olemaan sunnuntaina töissä, joten tiesin, että kunnon biletys ei onnistu kuitenkaan. Onneks Paula oli ihanan ymmärtäväinen ja ehkä hieman kanssa väsynyt, joten olin kotona jo ennen kahtatoista.

Sunnuntaina tosiaan piti olla vapaa, mutta mua tarvittiinkin yhtäkkiä.... Heräilin yhdeksältä, lähetin Suomeen ehkä muutaman tekstarin, ja menin tekemään pojalle aamupalaa. Heitin pojan kurssille kymmeneksi, autoin tyttöä pakkaamaan leiriä varten, johon hän lähti kahdeksi viikoksi ja hain pojan. Oltiin pojan kanssa tosiaan kaksistaan ja syötiin lounasta kotosalla. Lähettiin minigolffaamaan iltapäivällä ja oli tosi hauskaa kyllä! Poika tietysti voitti mut, mutta ei haitannut. Oli ihan älyttömän lämmin, joten ostettiin mehujäät, jotka joutui syömään ylösalasin, koska muuten se olis kerennyt sulaa, ennen kun siitä sai mitään. Kun tultiin kotiin, tehtiin vesi-ilmapalloja, joista tietysti isoin hajosi keskelle keittiötä. Naurun ja paniikin keskellä saatiin lattia kuivaksi ja meillä oli ihan älyttömän hauskaa. Ulkona alkoi kauheat myrskyt ja me mentiin pelailemaan pleikkaria alakertaan, okei poika pelasi ja mä katsoin vierestä. Vanhemmat tuli kotiin joskus seittemän aikaa ja ilma oli parantunut sen verran, että päätin lähteä vielä lenkille. JukkaPoika korviin ja menoksi. Vaikka ensin olinkin vähän ärsyyntynyt, että jouduin työskentelemään sunnuntaina, meillä oli ihan huippu päivä, eikä mulla mennyt hermot kertaakaan! :)

Ei kommentteja: