lauantai 14. heinäkuuta 2012

RUISROCK

Kyllä, ensimmäistä kertaa olin Ruississa ja voin kertoo, että ei ollut viiminen. Hanna oli luvannut majottaa mut onneksi, joten olin ihan Turun keskustassa, josta oli loistavan lyhyt matka Ruissaloon. Lähdin siis tosiaan jäätävässä darrassa kymmenen jälkeen bussilla Turkuun ja uni maistu bussissa aika hyvin. Hanna oli antanut mulle avaimen torstaina, joten käppäilin siitä hänen kämpille ja hengailin hetken yksin. Äiti oli pakannut mulle nuudelit mukaan, jotka siinä keittelin ja laittelin Ruissipullot valmiiksi. Saatiin kyyti Fian äidiltä Ruissin porteille. Meitä oli viishenkinen porukka, mutta Fian ja Heidin kanssa oltiin periaatteessa yhdessä. Ensimmäinen keikka oli Palefacen ja vaikken häneltä montaa biisiä tiedäkkään, oli ihan super hyvä keikka.

Darras

 Fia ja Paleface

Oltiin vahingossa kaikkien kanssa pinkit topit päällä, ryhmä rämä <3

Siitä jatkettiin rantalavalle pienten mutkien kautta. Nähtiin muita raumalaisia ja jäätiin suustamme kiinni pariksi tunniksi. Mä näin mun Noorankin, kahdeksan kuukauden jälkeen!!!! PMMP:n keikalle mentiin ehkä hiukan myöhässä, mutta saatiin ihan jees paikat ja oli ihan sairaan hyvä keikka. KUNNES yhdelle tuli hiukan huono-olo ja päätettiin liikkuu kauemmas. Joku kävi heittämässä pikku purjot ja jonka jälkeen kuuntelemaan keikkaa, ei edes nähty lavalle mut PMMP veti kyllä hyvin. Lähdettiin Heidin kanssa pienelle reissulle ja kattomaan Chisun keikkaa. Tapasin tällä meijän matkalla ehkä maailman mukavimman pojan, joka otti mun numeron ja lupas soitella. Chisu oli ihan mieletön livenä. Me ei oltu ajateltu, että sitä nestettä menee päivän aikana niin runsaasti, joten tunnelma alko vähän laskee ja tää yks huono-olonen sankari halus kotiin, joten lähdettiin jo ennen kahtatoista. Onneks saatiin kyyti keskustaan, jossa mä kömmin Hannan viereen nukkumaan.

Noora <3

Hyvä duuni Laura, otin kuvan aikataulusta, mutta mikä lava on mikäki???

MÄÄ OLE ILONE

Sunnuntaina heräiltiin kymmenen aikaa, olo oli melko hyvä. Hoidettiin muutamat asiat, jonka jälkeen käytiin kaupassa hakemassa hiukan ilolientä. Muutamat Hannan kaverit tuli Hannalle ja meijän päivä sai alkaa siinä yhden aikaa. Yritin kuunnella Jukka Pojan levyä, koska se oli se yks tärkein kenet halusin nähdä. Kahden aikaa saatiin taas kyyti Ruissin porteille. Just ku tultiin siihen porteille, alko sataa kaatamalla, valehtelematta. Onneks me oltiin valmistauduttu ja otettu eräjorma sadeviitat mukaan, joten ei kastuttu. Siinä hyvässä seurassa (=Hannan kaverit.. haha) lähdettiin alueelle. Olin sopinut näkeväni mun kaverit ja sen pojan, jonka tapasin, myöhemmin illalla. Mutta sattumalta tapasin kaikki melkein samantien, kun tulin alueelle. Mikä tuuri, yleensä kun siellä yritti etsiä jotain ihmistä, se ei onnistunu, mutta sitten sattumalta totta kai..

 Eräjormat

 Converse <3

Mentiin siitä kattomaan Jukka Pojan keikka loppuun ja se mies on niiin ihana, ne biisit on aivan loistavia. Keikan jälkeen haluttiin käydä katsastamassa Ruissin juomatarjoilut. Mun söpö uus kaveri tuli moikkaamaan mua ja vahingossa jätin tytöt ja lähdin hänen kanssaan kattomaan kaks keikkaa. Bändeistä en tiennyt mitään, en ollut nimiäkään koskaan kuullut, mutta fiilis ja tunnelma oli loistavat, eikä seurakaan hirveän huonoa ollut, joten hauskaa oli. Löysin Fian taas sattumalta just ennen Snopp Doggin keikkaa, haettiin nopeet drinksut ja mentiin kuuntelee sitä kohokohtaa. Kylmät väreet menee vieläkin, kun miettii sitä keikkaa. Se oli oikeesti niin uskomaton. Kaikki laulo, tanssi ja nauro koko sen keikan läpi! Se äijä on oikeest mahtava, eikä ne tanssijatytötkään kovin huonoja ollut. Meillä oli ihan loistava paikka, oltiin melko edessä ja sellasen kivan lätäkön vieressä, joten nähtiin ihan super hyvin. Ainut vaan, että koko kroppa oli sen jälkeen ihan kuranen, mutta hei eiks se kuulu siihen festarielämään :)

Snoooop Dogg, young, wild and free

Sain vähän ns. väärää informaatiota ja hätäännyin erään ihmisen puolesta ja tästähän saatiin kunnon riita aikaseksi, millanen juhlailta se olis, jossei pientä draamaakin saatais joukkoon? ;) No, onneks mun fiiliksen pelasti jo melkein prinssiksi muodostunut uus tuttavuus, joka sai mut taas hyvälle tuulelle ja nauramaan. Päädyin jatkoille hänen porukkansa kanssa, lähdettiin kuitenkin kuuden aikaan kohti rautatieasemaa, kun eräs lähti töihin. Mä hyvänä Turun tuntijana lupasin auttaa... Joopajoo, onneks oli Google Maps. Siitä kävelin suht ilosena tyttönä Hannalle, jonka viereen oli mukava mennä pötköttämään.

Oon ottanut Ruissin aikana kolkyt videota ja kattelin ne tänään, kun sain ne koneelle. En kestä, mulla on ollut niin hauskaa, mulla oli parasta seuraa ja ne esiintyjät oli ihan mahtavia. Olispa jo ens kesä, että pääsisin uudestaan!

Ei kommentteja: