keskiviikko 8. elokuuta 2012

Kiva viikko

Moimoimoi,

Jäin siis viime viikon maanantaihin, tyttö oli mun kanssa kotosalla koko viikon, pojalla jatkui edelleen sama leiri. Kävin viemässä hänet yhdeksäksi bussille, jonka jälkeen tulin kotiin ja touhuiltiin tytön kanssa kotosalla kaikkea, katteltiin telkkaria, otettiin päikkärit, siivoilin viikonlopun jälkiä ja pesin pyykkiä Heti huomasi, että tyttö on tullut takasin, kun se likapyykin määrä triplaantui. Taisin skypetellä nopeesti Suomeen, ennen kuin hain pojan takas kotiin. Illalla syötiin kanaa ja riisiä ala Laura ja hyvää oli. Illalla lähdin pariksi tunniksi salille vähän nostamaan rautaa (kuullostaapa ammattimaiselta!).

Tiistaina taas poika leirille aamulla, jonka jälkeen tulin koko päiväksi kotiin, koska meille tuli putkimies ja hän oli täällä kahdeksan tuntia ja mä täällä sitten hengailin ja "vahdin" häntä. No, katottiin tytön kanssa leffa koneelta ja syötiin herkkuja. Illalla kävin hakemassa pojan ja vaihdoin lasten lakanat, kun vihdoinkin saatiin vesi taas kulkemaan putkissa. Illalla lähdin taas reippaana salille ja se on oikeestaan ihan kivaa :)

Keskiviikkona taas poika leirille aamulla, sen jälkeen tulin kotiin ja herätin tytön ja lähdin zumbaan. Aika räväkkä täti oli ohjaamassa ja oli kyllä kieltämättä super hauskaa ja rankkaa. Takas kotiin ja suihkuun nopeesti, tyttö halus lähteä kaverilleen joten heitin hänet sinne. Päivällä otin pitkästä aikaa päiväunet ja teki hyvää. Kävin hakemassa pojan leiriltä ja tytön kaverinsa luota ja tehtiin meille dinneriksi spagettitacoja. Ehkä oudoin ruoka ikinä, enkä mä oikein välitä siitä joten teen aina itelleni jotain muuta. Keitän siis spagettia ja lisään tomaattikastiketta ja laitan ne tacon väliin ja noi lapset on aivan hulluina niihin.

Torstaina poika meni taas leirille ja mä menin salille puol yhdeksäksi ja treenasin mun pt:n kanssa. Nyt oli jo vähän rankempaa, tykkäsin kyllä. Siinä hiukan tutustuttiin enemmän kun hän venytteli mua ja ihan mielenkiintosta tietää vähän hänestä ja hän kyseli Suomesta ja mun elämästä täällä. Tulin kotiin ja jalat oli aika loppu, mutta pakko oli lähteä kauppaan. Tyttö lähti mun kanssa ja hän valikoikin kärryyn tuhat sellasta juttua mitä mä en ollut koskaan edes nähnyt. Oli aika hyvä kun tultiin kotiin ja saatiin kaikki tavarat sisälle niin hän sanoi, että onpa tää kaupassakin käynti rankkaa.... hymähdin siihen, että niin ja mietis kun yleensä teen tän kaiken yksin! No, ostettiin kyllä isot määrät kaikkea ja nyt kelpaa taas vääntää ruokaa :) Illalla pojalla oli baseball peli, jota mentiin tytön kanssa kattomaan.

Perjantaina vein pojan taas leirille aamulla ja hän meni sieltä suoraan kaverille, joten me mentiin tytön kanssa makoilemaan altaalle pariksi tunniksi. Oli ihan kiva käydä hakemassa vähän väriä pintaan, mutta ei siellä kauaa pysty olemaan kun on niin kuuma. Tultiin siis takas kotiin ja syötiin mansikoita ja kermavaahtoa ja kateltiin telkkaria. Kävin hakemassa pojan kotiin ja tein meille ruoaksi kasvislaatikkoa. Mua yritettiin kovasti houkutella ulos ja olin jo melkein lähdössä, mutta sitten jämähdin sängylle ja huomasin, että kello on jo melkein yhdeksän ja jäin ihanasti kotiin :)

Ei kommentteja: