maanantai 6. elokuuta 2012

Skarppaus, skype, sushi

Moikkamoi,

en ymmärrä miten tää aika menee näin nopeesti! Ihan ku mulla ei muka ois aikaa kirjottaa tänne blogiin... aina vaan muistan tän joskus kaheltatoista illalla ja siirrän sen seuraavalle päivälle.

Joten pitää siis palata kaks viikkoa ajassa taaksepäin.. Vein pojan leirille, tulin kotiin ja siivoilin viikonlopun jälkiä vähäsen. Kävin viemässä auton johonkin vuosihuoltoon ja päätin kävästä apteekissa (jotka siis on täällä ns marketteja) ja matkalla kävelin kuntosalin ohi. Tunti myöhemmin mulla oli sovittu puoleksi vuodeksi jäsenyys, olin tutustunu mun personal traineriin ja unohtanu koko apteekin. Kävin kotona vaihtamassa vaatteet ja takasin salille. Katteltiin vähän painoja ja liikkeitä mitä voisin tehdä, oli aika kivaa kun joku vieressä kokoajan neuvoo mitä pitää oikeesti tehdä ja paljonko. Hain auton, kävin kotona suihkussa ja hain pojan kotiin. Illalla tein meille ruokaa ja pelailtiin jotai baseball peliä yhdessä.

Tiistaina heitin pojan taas leirille, tulin kotiin ja otin tunnin päikkärit, ennen kun lähdin jumppaan. Jumpan jäkeen tulin kotiin ja skypettelin ensin äidin ja myöhemmin yhden kaverin kanssa. Poika tuli leiriltä kuuden aikaan, jollon mulla oli jo ruuat valmiina.

Keskiviikkona vein pojan taas yhdeksäksi leirille, jonka jälkeen tulin hetkeksi kotiin ja lähdin salille ja ekalle tunnille mun pt:n kanssa. Tunnin verran sain kunnon rääkkiä, mut sen jälkeen oli hyvä olo ja se, että joku muu venyttää sua on ihan kivaa. Kotiin nopeesti suihkuun, jonka jälkeen lähdin käymään asioilla ja kaupassa (ostin ehkä vahingossa sushia mmm). Illalla pojalla oli peli ja oli ensimmäinen hänen pelinsä jonka katsoin kokonaan. Oli kyllä ihan mielenkiintosta, mutta lopussa alkoi sataa niin oli vähän inhottavaa.

Torstaina taas poika leirille aamulla ja sen jälkeen oli pakko ottaa päikkärit. Skypettelin Suomeen muutaman tunnin, ennen kun hain pojat takas kotiin. Tehtiin hampurilaisia pojan kanssa ja oli kyllä hauskaa. Illalla lähdin vielä lenkille ja kuuntelemaan JukkaPoikaa.

Perjantaina oli poikien viiminen leiripäivä, kuskasin aamulla heidät taas leirille. Kävin kaupassa ostamassa maitoa, jotta pystyin tekemään itelleni aamupalaa. Oon ihan hurahtanut peanutbutter smoothieen! Yks banaani, muutama jääpala, lasillinen maitoa ja PEANUTBUTTERIA ja blenderiin, maailman paras aamupala ja nälkä pysyy poissa monta tuntia. Illalla menin nukkumaan aika aikasin ja kattelin telkkaria koneelta.

Lauantaina heitin pojan "kouluun", kävin nopeesti kotona vaihtamassa vaatteet ja lähdin salille. Salin jälkeen tulin nopeesti kotiin suihkuun, ja hain taas pojan. Me koristeltiin kotia jonkun verran, koska tyttö oli tulossa kotiin ja hänellä oli ollut synttärit. Heti kun tytsy astu ovesta sisään niin tuli sellanen olo, että koti on taas kunnollinen, kyllä se tekee aika paljon kun yksi on kokonaan poissa kaks viikkoa. Hän kertoili tarinoita leiriltä ja purettiin hänen tavaroitaan. Tulin omaan huoneeseen ja mun piti ottaa nopeet skypet ja hetken päästä huomasin, että olin ollut skypessä neljä tuntia. Mua pyydettiin mukaan kun tyttö leikkasi synttärikakkunsa, joten sain maistaa ekaa kertaa kotona tehtyä juustokakkua ja oli kyllä hyvää! Illalla katoin taas koneelta telkkaria, oon koukuttunut sellaseen New Yorkissa kuvattuun sarjaan kun How I Met Your Mother ja se on hyvää treeniä, kun ei oo sanotuksia. Eli katon siis monta jaksoa illassa, niinkun tapana on jos koukuttuu johonkin.

Sunnuntaina mun oli tarkotus mennä salille, mutta Paula soitti ja pyysi mut mukaan White Plainsiin. Kävästiin hakemassa sushit ja mentiin kattomaan leffaan Step Up Revolution, sairaan hyvä leffa, ei voi sanoa muuta. Ne tanssijat on ihan uskomattomia, vaikkakin sen juonen tietää jo ensi minuuteilta lähtien. Päätettiin ottaa auto alle ja lähteä biitsille. Ilman GPS:ssää, vaan kaks suomalaista suuntavaistoa ja todella huono karttakirja. JA mehän löydettiin biitsille, ilma ei kyllä ollut mikään maailman paras, hengailtiin hetki siellä ja päätettiin, että kun on lämpimämpi ilma tullaan koko päiväksi. Kotiin päin kun lähdettiin, ajeltiin vähän siellä sun täällä, ennen kun hoksasin, että mähän tiedän missä ollaan ja osasin kotiin. Tuli aika hyvä mieli, oltiin kuitenkin aika kaukana.

Oon ollut nyt vähän huono blogin kirjottaja, aina kun oon koneella, oon melkein skypessä ja nyt se, että lapset on aika paljon kotona vie mun vapaa-aikaa JA mun lisääntynyt kuntoilu tietysti ;) Mutta lupaan, että skarppaan ja kirjottelen viime viikon mahdollisimman pian, että olis vähän helpompi kirjotella kun tulee reaaliajassa! Terkkuja kaikille! :)

Ei kommentteja: