tiistai 28. elokuuta 2012

This is going to be LEGEN, wait for it... DARY!!

Moimoimoi,

edellis viikonloppuun siis jäätiin... Mun olo oli jo lauantaina vähän parempi, mutta päätin jäädä kotiin lepäilemään ja kattelemaan leffoja. Skypetteli Suomeen hetken aikaa, jonka jälkeen mun itävaltalainen uus kaveri tuli kylään. Me juteltiin monen monta tuntia ja tilattiin kiinalaista kotiin ja syötiin ja naurettiin ja syötiin lisää. Oli kiva päivä, vaikka en astunut jalallakaan ulos ovesta!

Sunnuntaina oli jo normaali olo, joten päätin lähteä Cityyn. Treffasin Petran, joka on siis tää itävaltalainen tyttö, ja käytiin ostamassa smoothiet Grand Centralilta. Ei vieläkään oo sen peanut butter smoothien voittanutta, mutta yritän olla tekemättä sitä kauheen usein... Periaattessahan se on ihan terveellinen, muttei ehkä joka päivä syötynä. Meillä ei oikeastaan ollut mitään suunnitelmaa, mutta kun lähettiin ulos, huomattiin että siellä oli markkinat 5th Avenuella, joten lähdettiin siis sinne. Ne on aika samanlaisia ne markkinat kun Suomessa, paljon koruja, nahkajuttuja, karkkeja ym. Mutta sitten täällä  myydään tuoreita hedelmiä, erilaisia ruokia ja tuorepuristettua sitruunamehua. Meillä on aina Petran kanssa eri aikaa nälkä, joten yleensä käydään kahdessa paikassa syömässä, mä syön ensin ja Petra syö vasta illalla.

Namnam

 HIMYM-pubi

Joten kun mulla tuli nälkä halusin mennä pubiin, joka on ns. sen How I Met Your Mother - sarjan baari. Sitä sarjaa ei siis ilmeisesti oo kuvattu siellä, mutta kuitenkin se on vahvasti samanlainen ja siellä on paljon kaikkii HIMYM-juttuja. Mun oli pakko ostaa t-paita yllätyslahjaksi Suomeen lähetettäväksi ja reippaana tyttönä pyysin yhtä ruotsalaista poikaa kokeilemaan sitä ja mun innottaman hänkin osti sen paidan! =) Siitä lähettiin pikkuhiljaa kävelemään Petran haluumaan ruokapaikkaan, eli siihen kuuluisaan Shake Shack:n. Yleensä siellä on monta kymmentä metriä pitkä jono, joten mä en oo ikinä syöny siellä, mutta tietysti just ku olin ite syönyt, se jono oli ihan olematon. Petran ruoan jälkeen päätettiin olla hetki turisteja ja poiketa Times Squarelle, jossa komedialippujen myyjä heti hyökkäs meidän kimppuun, mutta hän olikin mukava sellainen ja juteltiin melkein tunnin verran ja hän kirjotteli baareja ylös, missä meidän kannattaisi käydä. Ostettiin me ne liputkin sitten, kun oli niin hyvät myyntipuheet. Starbucksin kautta Grand Centralille ja kotiin, jotta jakso sitten taas painaa yhden työviikon... :)

Haha, käytiin tosiaan MOMA:n kaupassa, mutta ei itse museossa lainkaan!!

1 kommentti:

hanna kirjoitti...

onks edellisetkää komedialiput viel käytetty ? ;)