tiistai 7. helmikuuta 2012

Everything gonna be okay!

Moikka moii, tää lause tulee joka kerta tähän alkuun, mutta aika menee niin nopeesti et välillä en kerkee kirjottelee reali ajassa tänne! :)


Torstaina meille tuli ekaa kertaa siivooja tänne, oli kyl ihanaa sen jälkeen kun kaikki paikat kiilsi ja teki itekkin mieli olla siistimmin kun oli jo tehty ns. alkuhommat. Kävin hakees bageleita ja smoothien kaupungilta ja nappasin Johannan mukaan samalla. Luulin, että se siivooja on vaan neljä tuntia, jonka jälkeen maksan sille ja oon sitten vapaa, mutta se olikin viisi tuntia. Joten istuskeltiin Johannan kanssa meijän keittiössä ja odotettiin, että se lopettaa ja päästään lunchille. No se lunch jäi tosi lyhyeksi, napattiin vaan subilta patongit mukaan ja lähettiin hakee tyttö koulusta, jonka jälkeen heitin Johannan takas kotiin ja tultiin tytön kanssa kotiin. Kerkesin ottaa kengät jalasta, kun puhelin soi ja poika soitti, että hänkin tarttis kyydin. Siitä sitten takasin samaan paikkaan, mistä olin just tytön hakenu... Tälläseen mun aika täällä kuluu, edes takasin ajeluun. Eipä sillä, tykkään ajaa täällä, isompi auto, automaattivaihteet ja hyvä musiikki radiosta. Illalla tilattiin lapsille sushia, mäkin maistoin hiukan, mutta olin niin täynnä subista, että annoin lasten nauttia. Illalla kuskailin harkkoihin lapsia vuorotellen taas :)


Perjantai oli tylsä päivä, oleskelin kotona koko päivän. Ulkona ei ollu kauheen hyvä ilma ja oli yleinen väsymys kaikilla. Illalla heitin tytön harkkoihin kasiksi ja hain sen puol kymmenen aikaan kotiin. Kivat perjantai-illat mulla. Toisaalta perjantaisin oon aina niin väsynykki, etten jaksais pahemmin mihinkään lähtee. Lauantai aamusin on kivempi lähtee aikasin, jos on saanu levättyy edellisen illan.

(viikonlopun postaus tulee tän postauksen jälkeen, mutta tästä olis tullu super pitkä, jos oisin laittanut sen tähän samaan niin jatkan maanantaista...)

Maanantai..... ei hyvä päivä ollenkaan. Nyt kaksi viimeistä maanataita on ollut aika, hmm.. ei niin kivoja päiviä. Aamulla reippaana lyhyillä unilla ylös, mutta kömpisin heti takas sänkyyn kun muut vaan lähti. Skypettelin Jannen kanssa ja yritin takoa sille järkee päähän, se on aika vaikeeta, jos toisen pää on umpiluuta (hahah...). En oikeen huomannut ajan kulua, joten lähdin kauheella kiirellää sinne isoon kauppaan ja kun sieltä sitten olin tulossa takasin niin kääntysin väärästä liittymästä ja olin ns. myöhässä kun lapset tuli. Lapsille se oli ihan ok, mutta hostvanhemmat olivat vähän näreissään. Ymmärsivät tietysti kun selitin, mutta lupasin ens kerralla lähteä aikaisemmin. (Eli siis joudun varaamaan kaupassa käyntiin nelisen tuntia... no ei ihan.). Sitten alko taas pojan kanssa ihana kinaaminen siitä lukemisesta. Illalla sain kuitenkin vanhemmilta kehuja, koska olin siivonnut ruokakaapin ja myös siitä, että jaksan pitää pintani pojan kanssa ja "pakottaa" hänet lukemaan. Joten huono päivä olikin lopulta ihan kiva! Välillä tulee turhautunut fiilis, koska on tottunut, että työajat ollaan töissä ja vapaalla ollaan vapaalla. Täällä se raja on vähän häilyvä, mutta kysymällähän sen tietää. Tykkään kyllä mun hostvanhemmista tosi paljon, jos niille jostain asiasta puhuu, ne kuuntelee, eikä suutu ja syytä.

Maanantai-illan kruunas ehdottomasti Putous, haha, mä rakastan Uskoa ja sen Sorvan kylää!!!

Ei kommentteja: