keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Text me maybe!

MorjeNsta! :)

Mä yleensä inhoon maanantaita, mutta tää maanantai oli jopa ihan kiva! Mulla oli mun perus tunnin työurakka aamulla ja sen jälkeen menin taas nukkumaan! Aamut menee sellasessa horroksessa aina, ettei oo tosikaan. Käydään hostmomin kanssa läpi illan kuskaukset, mikä on ehkä se eniten aivotoimintaa vaativa osuus. Leivät osaan jo melkein voidella silmät kiinni, ehehe. Nukuin päikkärit siinä sitten. Skypettelin iskän kanssa tunnin verran ja kyllähän sieltä tuli ne muutamat odotetut kauhistuneet lauseet siitä edellis viikonlopusta! :) Juttakin oli onlinessa niin vaihdettiin vähän kuulumisia, okei se meni taas ihan lässytykseksi niinkun aina, mutta hauskaa oli. Se on ihan ihmeellistä, että mulla on sellanen olo aina kun juttelen Juttan kanssa, että oon ihan kotona ja ollaan nähty just joku tunti sitten... Lähdin sitten lenkille ja oli taas niin ihana ilma, en oikeen tajuu noista Fahrenheit:stä mitään niin puen aina väärin. Kävin apteekissa ja siellä oli kiva myyjä, kehus mun aksenttia ja kauheesti kyseli Suomesta ja siitä, että tykkäänkö olla täällä. Kolmas ihminen, joka on kehunut mun aksenttia kivaksi, mun mielestä mun puhe on enemmänkin baby englishiä, mutta tuleehan siitä hyvä mieli kun joku kehuu. Tulin kotiin melkein samalla oven avauksella lasten kanssa ja oltiin kaikki super ilosella tuulella. Illalla kävin heittämässä pojan harkkoihin seittemäks ja kahdeksalta Natalie tuli hakemaan mua. Mentiin Panera Breadiin syömään iltapalaa. Mä otin ihanan Tomaatti-Mozzarella Paninin. Juoruttiin siinä vähän aikaa kun ei oltu nähty hmmm.. päivään! Mentiin vielä jälkkärille ColdStoneen (olin joskus sillon pojan hammaslääkärin jälkeen hänen kanssaan siellä ja ajattelin, että haluun käydä joskus), joka on siis tosi suosittu jätskipaikka. Saat ite valita jäätelön ja "täytteet". Mä otin minttujäätelöä ja Twix patukan ja vaahtokarkkeja. NAM! Sitten ne sotkee sen sellaseksi yhtenäiseksi jäätelöksi. Se on tosi suosittu paikka ja siellä on aina jonoa, joten en oo ennen viittiny mennä sinne, mut kannatti jonottaa!

Tiistaina...... oi mikä päivä. Tosiaan poika oli taas kipee, MINÄ varasin lääkärin hänelle ja mentiin sitten yhdessä sinne. Häneltä otettiin verikoe, sitä verta otettiin ihan älyttömästi. Mä en tykkää verestä (kuka tykkäis) ja inhoon kun sitä otetaan. Ensimmäistä kertaa joutusin sitten kattomaan kun joltain toiselta otetaan verta, no ei ollu sekään yhtään sen helpompaa. Mulla tuli mahaan sellanen huono-olo, vaikkei muhun koskettukkaan ja kun poika ehdotti, että haetaan hänelle jotain namia, että tulee parempi olo, niin olin ilonen. Siinä me sitten mässytettiin autossa kilpaa karkkeja, minä jolta ei otettu verta, mutta jolla oli huono-olo ja toinen jolta otettiin sitä verta älyttömästi ja hänelläkin oli huono-olo.. haha. Tultiin kotiin ja kattelin Putouksen finaalin. Olihan se Leenakin aika hyvä, täytyy myöntää. Mutta mä tykkään Akusta niin paljon muutenkin, en vaan pelkästään niissä hahmoissa tai koko Putouksessa. Mun iltapäivä meni siinä, että selvittelin, missä tuotteissa on laktoosia ja missä ei. Meillä alko tosiaan pieni ruokaralli. Pojalla on nyt tosi tiukka ruokavalio, koska yritetään tutkia, mistä hänen mahakipunsa johtuu. Eli periaatteessa hän saa syödä pastaa, kanaa, banaaneja, omenaa, kanamunia ja vähän leipää. Jee, yritä tässä olla luova ja keksiä, mitä tekisi ruoaksi hänelle. Onneksi tää ei kestä nyt ainakaan aluksi kun tän viikon. Seittemän aikaa lähdin hakee Johannaa ja mentiin aupair-meetingiin. Ajettiin tosiaan se puoli tuntia sinne, nimi paperiin ja siinä se. Mentiin Johannan ja Olgan  kanssa syömään Buffalo Wild Wingsiin (jos se oli ton niminen). Oli ihan hyvä ja aika halpa paikka. Sieltä ajeltiin kotiin ja yritin mennä aikasin nukkumaa... kattelin kelloa vielä yhden jälkeen yöllä.

Tänään keskviikkona... perus aamu taaskin, jonka jälkeen menin _hetkeksi_ nukkumaan. Heräsin tosiaan yhdeltä päivällä! Mulla on univelkaa tai sitten rytmi ihan persiilleen.. Käväsin nopeesti kaupassa hakees pojalle lisää omenoita ja banaaneja. Ostin itelleni sushia, mutta just kun olin alottanut sen, soitettiin koulusta, että pojalla on huono-olo. Lähdin hakemaan häntä sitten kotiin. Tein hänelle munakasta (kyllä monipuolista), siivoilin hetken ja lähdin hakemaan tyttöä tenniksestä. Tultiin kotiin ja tein hyvin pelkistetyn dinnerin. Riisiä ja kanaa, ei kastiketta! Lähdin heittää tyttöö harkkoihin ja huomasin et bensa on ihan loppu, joten menin tankkaamaan ja haha, olin taas niin blondi. No sain onneks apua ja yritin selittää, että oon Suomesta ja siellä kaikki toimii eritavalla. Joopajoo, Suomessahan ei tankata autoja. Sit lähin hakee poikaa sieltä vähän kauempaa, täällä on satanu koko päivän niin oli aika inhottava ajaa pimeessä kaatosateessa, mutta siitäkin selvittiin. Suomessa en olis ikinä uskaltanu ajaa tollasella ilmalla varsinkaan tollasella tiellä, mutta täällä se on ihan normaalia jo. Tuntuu, että oon kehittyny kuskinakin tosi paljon, vähän on erilaista kun Rauman pikku tiet... Illalla tein itelleni vielä ihanan salaatin. Meillä on täällä pikku tilanne menossa, kun on selvinnyt, että pojat on tutustuneet netissä johonkin ihmisiin ja pelailleet heidän kanssaan sitä ihme peliään. Katotaan mihin tässä nyt mennään, poliisille vai mihin. Sellasta pikku ohjelmaa täällä päässä ! :)

Nyt meen oikeesti nukkumaan, kello on täällä jo yli yksitoista! Hauskaa torstaita kaikille, kohta on jo viikonloppu ja saa rentoutua!

4 kommenttia:

mirggis kirjoitti...

mitäpeliä mitähäh!!:O

jutta kirjoitti...

lässynlässynlää kuiteski tykkäät <3

Laura kirjoitti...

mirggis: En tiä mikä peli se on, joku netissä! :/

jutta: pölö sää oot <3 mee kuuntelee sin rappukäytävää, jos mä huutelisin sulle siellä ;)

Fia kirjoitti...

Panera Bread --> Creamy Tomato soup AH

Cold Stone --> Cotton candy & white chocolate chips AH

MAISTA!!!

38 päivääääää<3<3<3<33