torstai 23. helmikuuta 2012

So you are like in Grey's Anatomy doctor?

Moikkamoi!

Keskiviikkona nukuin ihan sairaan pitkään, mulla oli kyllä herätys mut päätin "kerrankin" nukkua kun ei ollut mitään aikataulua. Oltiin sovittu Johannan kanssa, että nähdään ja tehdään lounasta. Kävin lenkillä, oli ihan sairaan ihana ilma! Meinasin kuolla kuumuuteen ku mulla oli pipokin päässä ja oli varmaan yli +15 astetta. Mä ajoin ekaa kertaa tän perheen toisella autolla. Kiva pikku Audi, rakastuin siihen. Mutta, oon ajanut täällä kokoajan automaattivaihteista ja huhheijaa kun ekaa kertaa lähdin sillä Audilla liikenteeseen, siinä on tosiaan ne manuaalivaihteet. Onneks tiesin, missä käsijarru on niin en peruuttanut taloa päin. Sydän hakkas varmaan tunnin sen jälkeen. Kävin nappaamassa Johannan kyytiin ja lähdettiin kauppaan. Mä "sorruin" sushi hyllyllä, se on vaan niin parasta täällä. Johanna osti leivontatarvikkeet laskiaispullia varten. Mentiin Johannan luo ja se alko väsäämään laskiaispullia ja mä syömään sushia, mmmm. Tulin kotiin ja aloin siivoomaan alakertaa. Siinä menikin muutama tunti, mutta kyllä tuli siistiä. Mun hostmom tuli kotiin ja hän oli super ilonen, kun olin siivonnut niin hyvin. Juteltiin illalla vielä puolisen tuntia mun enkun parantumisesta ja kaikesta mahdollisesta. Oli kiva juttutuokio :)

Tänään mun piti herätä 9.30, mutta heräsin vasta 10.30.... taas.. Lähdin siihen jättikauppaan taas ja ostelin kaikkea mahdollista. Leipää monta pakettia, kaikkia uusia snackseja... kassalle kun menin niin mun kortilta pysty maksaa vaan osan. Kiva, no kävin autosta hakemassa käteistä ja soitin hostmomille, että onko mulla joku raja siinä vai miksei se toimi. No hän olikin unohtanut laittaa mulle lisää rahaa, olin kuitenkin ylpee itestäni, kun sain hoidettuu sen tilanteen, enkä mennyt paniikkiin :) Käväsin alko-ostoksilla siinä vieressä ja he eivät meinanneet hyväksyä mun henkkareita, mutta sielläkin sain selitettyä tilanteen... Ja olin taas ylpee itestäni. :) Mulla meni tosiaan neljä tuntia siitä kun lähdin ja siihen, että kaikki ostetut tavarat oli omilla paikoillaan. Ei huono! Lapset tulikin jo tänään kotiin, koska se laskettelupaikka oli ollut huono tai jotain sellasta. Purettiin lasten laukut ja käytiin tytön kanssa hänen vaatteittaan läpi, että mitkä on pieniä ja mitä hän vielä käyttää. Mäkin sain kahdet kengät, aika hyvin, että mulla on pienempi jalka kun hänellä! :) Lähdin lenkille ja olin viisas, tajusin, että tottakai mun kännykän radio toimii täälläkin!! Eli sain kuunneltua musiikkia, jeejee. Lenkin jälkeen tein lapsille Mac n Cheese:ä dinneriksi. Eli keitin makarooneja ja lisäsin sellasen juustopussin joukkoon, ällöä. Mutta nää tykkää siitä. Nyt tulin yläkertaan ja oon ihan poikki... Ajattelin, että kattelen Greyn Anatomian telkusta ja meen nukkumaan kerrankin oikeesti aikasin. Kauniita unia, huomenna onki jo perjantai, ohhoh ku aika menee nopeesti!!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Haluaisin nähdä kuvia siitä superhyper isosta marketista :)

Laura kirjoitti...

anonyymi: Katotaan jos pystyn ottaa/muistan kun meen sinne! Mikäs siinä niin kiinnostaa? :)