maanantai 13. helmikuuta 2012

Uppista!

Ja näin on viikko hujahtanu edellisest postauksesta :)

Tiistain kohokohta oli kiltit lapset ja iltatreffit Natalien kanssa mäkissä.

Keskiviikko meni siinä ku kuljettelin lapsii tennikseen ja korikseen ympäri kaupunkeja.

Torstaina kävin lounaalla kahden saksalaisen tytön kanssa Panera Bread:ssa. Oli kiva tavata uusia ihmisiä, toinen tytöistä oli tosiaan tullu kaksi viikkoa ja toinen puoli vuotta täällä.

Perjantaina paistoin keksejä lapsille ja ne oli super innoissaan! :) Perjantai-illalla kävin Natalien kanssa meksikolaisessa syömässä ja ai että oli namia taas, ruoan jälkeen mentiin leffaan. Käytiin kattomassa se kauan odotettu The Vow. Oli kyllä ehdottomasti katsomisen arvonen, mutta odotin siirappisempaa loppua.

Lauantaina olin ekaa kertaa töissä viikonloppuna. Mun työ oli tosiaan se, että vein pojan peliin ja katoin sen pelin ja hengailin sen pelin jälkeen pojan kanssa kotosalla niin kauan, että vanhemmat tuli kotiin. Illalla menin Natalien luo ja katottiin leffaa (=juoruttiin niin paljon, että yhdessä vaiheessa huomattiin, että koko leffa on loppu). Hauskaa oli ja voin kertoo, että täältä saa maailman parhaimmat suklaapirtelöt.

Sunnuntaina olin taas töissä, eli heitin tytön peliin. Oli tarkotus lähtee Cityyn, mutta mulla oli ihan jäätävä hedari ja vanhemmat pyys mua auttamaan kotosalla ni jäin samalla lepäilee kotiin ja töihin, eli hengailemaan lasten kanssa. Iltapäivällä kävin toisen niistä aiemmin viikolla tapaamani saksalaisen kanssa Ihopissa syömässä. Mmm, mitä pannukakkuja. Sen jälkeen Johanna liitty seuraan ja käytiin ostamassa mulle Greyn Anatomia dvd-boxi. Ilta menikin vaihdellen Greyn Anatomiaa ja Grammy-gaalaa vuorotellen mutelle ja äänelle.

Tänään onki siis maanantai ja mulla piti alkaa laihis :))) Mutta, koska poika oli aamulla kipeä, joudun olemaan koko päivän kotona, ei mulla oo muuta tekemistä kun syöminen niin se alkaa huomenna!! Haha. Päivällä soitti tyttökin koulusta, että voinko tulla hakemaan, hän on kipeä. Joten hain hänetkin kotiin. Onneksi mulla on noi uudet Greyn Anatomiat, molemmat on nukkumassa niin mulla on vähän tylsää. Illalla käyn vielä kaupassa ja saatan ehkä jopa repästä myöhemmin ja lähteä lenkille tai kuntoilemaan!!

Sori tää oli tällänen pikapäivitys viime viikosta. Mutta kieltämättä, viime viikko oli aika tylsä, mutta kiireinen. Kivaa kun on alkanut saamaan kavereita lisää :) Lupaan tällä viikolla päivitellä vähän useemmin! Öitä sinne Suomeen :)

1 kommentti:

mirggis kirjoitti...

laura hei, mistä sää ees meinaat laihuttaa!!
mullaki kidi kipeenä, koko päivä kotona ja itelläki kauhee hedari, kuumettaki vissii en uskalla mitata...... mutta ei auta! :-)