lauantai 3. maaliskuuta 2012

Chris Medina- What are Words

Kuuntelen tota otsikon biisiä ja mulle tulee melkein ikävä mun yläkerran vaimoa!!

Torstaina mulla oli taas perus aamu, jonka jälkeen menin tunniks nukkumaan ja yhdeksältä kävin päästääs house cleanerin sisälle. Siinä miettisin hetken, että mitä tekis, en halunnu taas nukkua koko päivää ja mä repäsin ja lähdin zumbaan. Olin siellä 9.20 ja tunti alkokin sopivasti hiukan myöhässä niin en missanut mitään. Zumban jälkeen kävin hakemassa mustetta tulostimeen ja sitten kävin hakemassa kaupasta pojalle kanamunia (se raukka kun ei saa syödä paljoo mitään). Tulin kotiin ja meninki vahingossa nukkumaan, haha. Lapset tuli koulusta ja heille tuli pieno-opettaja, tehtiin läksyt yhdessä ja naureskeltiin kaikelle. Tykkään kyllä kun oon päässyt vähän näitten vitseihin mukaan ja uskallan vähän ns. pistää takasin, eikä tartte olla vieraskorea enää. Tein lapsille dinnerin, eli siis pojalle pastaa ja mulle ja tytölle pastaa ja jauhelihakastiketta. En yhtään muista mitä illalla tapahtu, joten mä varmaan vaan olin. Taisin kattoa telkkua pitkästä aikaa, joo... Hyvä muisti mulla!!

T'änään perjantaina aamu oli taas normaali, meinasin nukkua pommiin, mutta seivasin itteni jollain kahdeksannella aistilla ja heräsin 7.08 ja olin alakerrassa 7.10, eli melkein prikulleen. Menin takas nukkumaan ja laitoin herätyksen, että kerkeen jumppaan kymmeneksi. No eiköhän puhelin soinut vähän yli yhdeksän, että hakemaan poikaa kotiin kun on kipeä. Hostmom soitti sitten lääkärin ja kävin hakemassa pojan ja jatkettiin siitä suoraan lääkärille. Ei löytynyt mitään sen kummempaa kun viime kerrallakaan. Pitää vaan jatkaa sitä pelkistettyä ruokavaliota. Tultiin kotiin ja tein jotain... olin koneella pari tuntia, ei ku luin Cosmoa! Sivistäviä englannin sanoja siis ;) Ja tärkeitä ja hyödyllisiä. Tein lapsille vähän reilumman snacksin koska oltiin menossa baseball harkkoihin. Nää tosiaan käy jollain yksityisellä valmentajalla ja mäkin olin ekaa kertaa kattomassa, ne siis tosiaan harjotteli vaan sitä heittoa, joten ei siitä paljon mitään nähny mutta aika hauskalta se näytti. Siellä oli paljon nuoria urheilemassa niin oli paljon ihmeteltävää! Tultiin kotiin ja tein dinnerin lapsille, vanhemmat oli ihan super ilosia/ylpeitä musta kun molemmat söi isot lautaselliset (toinen vähän pelkistetymmän version kylläkin) ja kehuivat kuinka hyvää ruoka oli. Sain siis lähteä aikasemmin kun oli tarkotus ja mentiinkin Natalien kanssa pitsalle tohon lähi kaupunkiin. Otettiin puoliks Margherita ja namnam oli hyvää. Jälkkäriks (joka oli syy, että lähettiin niinkin "kauas" syömään) otettiin pitsa myöskin, MUTTA siinä oli Nutellaa, mansikoita ja kermavaahtoa. Ei helkkari, niin ihanaa. Katia, jos luet tätä, kannattaa kokeilla, oli meinaan ihan tajunnan räjäyttävää kun se pitsapohja on lämmin ja siinä on kaikkee herkkua. (laitan kuvan kun saan siirrettyä kuvat koneelle) Jätettiin kunnon tipit ja saatiinki tosi hyvää palvelua, eikä varmasti oo viiminen kerta kun tonne mennään. Sitten ajettiin vähän harhaan niinkun meille yleensä käy. Naurettiin vedet silmissä kun keksittiin, että voidaan viedä meidän navigaattorit playdatelle ja ne voi tutustua toisiinsa ja jutella keskenään, kyllä näinkin kehittävää keskustelua meillä. Käytiin marketissa ostamassa vähän herkkuja huomiselle. Nyt mietiskelen tässä mitä mun pitäis huomenna päivällä tehdä, kaiketi se City kutsuu, on kylläkin luvattu aika tyhmää ilmaa :/

Nyt meen nukkumaan, että jaksan koko VAPAAN viikonlopun!

ÄITI, hyvää 30-vuotis synttäripäivää ;) <3 Oot paras ikinä!!!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

KIITOS Laura, niin sinäkin aina!!
Olet superihana, kun soitit aamulla klo 7 ja lauloit,
rutistus äidiltäs

jutta kirjoitti...

<3onneks sul on jo melkein ikävä

Essi kirjoitti...

Luin sun blogis tänään kokonaan ja kirjotat tosi hyvin ja elävästi elämästäs siellä!:)Olen itsekin aatellu lähtee Amerikkaan aupairiksi lukion jälkeen joten on tosi kiva lukea sun blogia kun saa tietää millasta se elämä siellä voi olla!
Kuvia ois kiva nähä enemmän mut muuten on kyllä tosi hyvä blogi!
Toivon sulle oikein hyvää vuotta vaikka emme toisiamme tunnekkaan! :)

Laura kirjoitti...

äiti: nii i, oon paras! ;) hihi

jutta: <3 diipadaapa

Essi: Tervetuloa, niin lukemaan blogia kun Amerikkaanki :) Kannustan kyllä lähtemään, vaikkei tää kokoajan mitään ruusuilla tanssimista olekkaan. Joo tiedän itsekkin, että on kivempi lukea blogia, jossa on kuvia, mutta se tuntuu niin hankalalta! :) Yritän panostaa siihen. Ja kiitos paljon, pysy mukana koko vuosi! ;)