maanantai 9. huhtikuuta 2012

Tyttö sinä olet tähti!

Moikkamoi!

Keskiviikkona päätettiin jatkaa siitä mihin jäätiin tiistaina. Tehtiin kuitenkin sellanen pikku virhe, että käytiin ostamassa muutamat converset! Istuskeltiin rauhassa kaupassa ja kateltiin sitä seinää, että mitkä värit me nyt otettaisiin. Ja kotiutettiin yhteensä viidet kengät sieltä kaupasta! Olin niin ihana, että autoin sitä myyjää laittelemaan niitä kenkiä oikeisiin paikkoihin ja joku mies tuli kysymään multa: "onko teillä myynnissä niitä bootseja", jäädyin aluks hiukan, mutta sain sanottua, että en mä kyllä oo töissä täällä. Se oli aika hauskaa, heitettiin siinä läppää vielä kun se lähti, että kiitos hyvästä palvelusta. Nää jenkit oon niin paljon avoimempia kuin suomalaiset, saatais ottaa oppia näiltä! Otettiin sieltä Sohosta metro sitten Greenwich villageen ja lähdettiin sompaileen pitkin sitä ihanaa aluetta. Siellä jossain on ne Carrien portaat, mutta ei me löydetty niitä, pitäis saada ihan se virallinen osote niin osais mennä sinne. Oltiin googleteltu muutamat paikat, mitä haluuttiin nähdä tuolla Villagessa ja täytyy myöntää, että se nousi kyllä yhdeksi mun lempi alueeksi Manhattanilla. Siellä ei oo niin paljon turisteja, kun muualla, vähän rauhallisempaa muutenkin, mutta silti sieltä saa kaikkea, mitä kuvitella voi. Käytiin syömässä Quesadillat yhdessä pienessä ravintolassa, josta jatkettiin Union Squarelle. Mä ostin jälkiruoaksi mangon katukauppiaalta ja söin sen siinä istuskellessa ja ihmisiä ihmetellessä. Päätettiin jatkaa matkaa vielä ylemmäs ja tultiin Flat Iron Buildingille. Nähtiin Marimekon liike, johon oli pakko pistäytyä. Tuli niin kotoisa olo, kun näki Marimekon ihania juttuja. Siellä yks vähän vanhempi herrasmies kuuli, kun puhuttiin suomea ja hän heti sanoi vaimollensa, joka oli suomalainen, että kuuntele nuo tytöt puhuvat suomea. Siinä me hetki vaihdettiin kuulumisia heidän kanssaan ja kerroimme, että Hanna on vierailemassa mua ja mä kerroin mun aupair elämästä vähän. Tää pariskunta oli niin hellyyttävä ja mä ehkä vähän rakastuin siihen mieheen, kun hän sanoi, että mun englanti on tosi sujuvaa! Päätettiin ottaa metro uptowniin ja käveltiin 5th Avenuen kautta Times Squarelle, että Hanna näki sen turistiloukon. Oltiin ihan sika poikki niiden kenkien raahaamisesta, joten päätettiin taas lähtee suht aikasin kotiin, eli puoli yhdeksältä. Tultiin sattumoisin Grand Centralille muutamaa minuttia ennen kuin juna lähti, en oo koskaan ennen juossut niin nopeesti, mutta me kerettiin!! Naureskeltiin jälkeenpäin, että ihmiset varmaan saanu hyvää huumoria, kun kaks palluraista joutunu ottamaan muutaman juoksuaskeleen!

Muutamat converset...

 Hannaa alko yhtäkkii kiinnostaa koris??

Muutamat lovet!

Greenwich village

 Tonne mä muutan joku päivä

 Quesadillat

 Mango Union Squarella

Kengät alko hiertää, onneks oli vaihtokengät  mukana
 
Flatiron Building

Times Square

Turistit

Mun piti kirjottaa torstaistakin tähän samaan postaukseen, mutta näistä tulee niin pitkiä, että teen oman postauksen illalla!

4 kommenttia:

Linda kirjoitti...

Ihan sika kivoja kuvia, ihanaa et oot alkanu laittaa niitä enemmän! :)
Terveisin koukkuun jäänyt lukija :P

E kirjoitti...

Se Carrien talo löytyy osoitteesta 66 Perry Street (W4 ja Bleecker välissä). Siinä samoilla kulmillahan (muutaman korttelin päässä) on myös se kotitalo Frendit -sarjasta. Ja viereiseltä kadulta(Christopher street) löytyy ruotsalainen irtokarkkikauppa sekä suomikirkko, jossa on suomalaisille nuorillekin aina kaikkia tapaamisia (ei mitenkään hengellisiä..)

Assi kirjoitti...

haha nauroin ihan sikana tota hannan kuvaa ja sit heti sen peräs tota sun pirun conversekuvaa :DDDD "onneks oli vaihtokengät mukana"....... söpö!

Laura kirjoitti...

Linda, kiitos! Tulee otettua kuvia, kun on kokoajan joku jonka kanssa niitä voi ottaa! Yritän jatkossakin laittaa niitä enemmän! :)

E, kiitos, pitää oikeesti joskus poiketa noissa kaikissa!

Assi, tietäisitki kuinka rappiolla oon noitten kenkien kanssa :/ en kehtaa ees kertoa kellekkään enää, monetko oon jo ostanu :D