maanantai 2. huhtikuuta 2012

She doesn't mind

MOIKKA!

Kirjotin torstaina koko viikosta kauheen jutun ja se katos jonnekkin avaruuteen, ärsyttävää. Yritän nyt vähän muistella, mitä viime viikolla tapahtu!

Maanantaina mulla oli perus aamu touhut, lapsilla oli pitkälle iltaan harkkoja. Tää perhe osti uuden auton edellisviikonloppuna ja mä siirryin ajamaan pikku-Audia. (Outoa, etten saa ajaa sitä uutta autoo?? ;) ). Totuttelin siis koko illan siihen autoon ja sainkin ajaa 6-10 ajan edes takasin, mut ilma oli ihana ja lapset oli hyvällä tuulella ni mikäs siinä.

Tiistaina kävin isossa kaupassa nopeella kierroksella, koska mun perhe lähti perjantaina pois niin ostin vaan pienen kaavan mukaan. Kaupan jälkeen skypettelin Lindan ja poikien kanssa. Ne oli niin söpöjä, ai että. Illalla hain meille dinneriksi subit ja mulla kävi aika hauska tilanne siinä Suwayn parkkipaikalla (kopsaan tän nyt mun facebookista suoraan):

Nainen ratissa: tuut parkkikselle ja huomaat että sun auto on ihan pikkuruisessa raossa, vieressä betoniaita ja toisella puolella sellanen uudenkarhee bemmi. Yrität siinä hetken pähkäillä et mites tästä pääsee pois kun takana menee iso tie eikä tilaa tosiaan ole. Muutama epätoivonen eteentaakse yritys ja auto on ihan samassa asennossa. Huomaat siinä, että siihen viereiseen bemmiin istuu joku nuori komeahko mies joka jää oottaa tietysti, että naiset ensin. Muutama epätoivonen yritys lisää ja kevyt punan kohoaminen, kunnes se mies avaa ikkunan ja kysyy: Can i help you? Kaikki englanninkieliset sanat katoo päästä ja näytät vaan, että mee sä ensin. Bemmi pyörähtää ympäri ja lähtee pois. Sitten on tilaa ja pääset jopa sille tielle. Jäät tietty valoihin ja katot viereiselle kaistalle ja siinä se bemmi on. Tulee vihree nuoli ja yrität lähteä ajamaan, niin se helvetin auto sammuu... Kerkesin kuitenki näkemään peukun ja totaalisen repeemisen viereiseltä bemmikuskilta. Päivän väri oli sellanen haalean punainen :::D

Sellanen pieni nolo-hetki! Illemmalla lähdin vielä Natalien kanssa ulos, käytiin hakemassa mun kengät ALDO:lta ja haettiin pientä täydennystä meidän viikonloppu varusteisiin.

Keskiviikkona aamun jälkeen taisin mennä takasin nukkumaan hetkeksi, skypettelin Juttan kanssa, kävin tosi pitkällä lenkillä ja hain lapset tenniksestä neljän aikaan.  Illalla tein dinnerin ja lähdin heittää tytön harkkoihin. Kävin samalla hakemassa Natalien kyytiin ja käytiin jätskillä. Natalie piti mulle seuraa autossa, kun tyttö oli harkoissa. Eli win-win tilanne, olin töissä ja mulla oli tosi hauskaa! Heitin tytön kotiin takasin ja ajettiin Natalielle, ja jätiin taas autoon juorumaan, ennen kun huomattiin, miten nopeesti se aika meneekään.


Torstaina pesin tuhat koneellista pyykkiä ja siivoilin tätä kämppää.  Lapset tuli kotiin ja touhuttiin yhdessä kaikkea, autoin heitä pakkaamaan lomaa varten. Olin pojan kanssa ulkona tunnin verran ja heiteltiin koreja. Tai hän opetti mua, miten niitä kuuluu heittää ja mä yritin oppia. Se on oikeesti aika hankalaa. Oli hauskaa viettää kahdestaankin vähän aikaa, varsinkin kun oli hauskaa. Yleensä se meidän kahdenkeskinen aika liittyy johonkin koulu juttuihin ja niitten tekemättömyyteen. Kyllä mä näistä lapsista niin paljon tykkään, vaikka ne joskus onkin aika.... hauskoja!! :D Meillä oli maaliskuun LCC-meeting illemmalla ja mä käväsin siellä ja näinkin muutaman uuden kaverin. Yleensä ne meetingit on aika turhia, koska ihmiset vaan kirjottaa nimen paperiin ja lähtee, mutta nyt oli ihan vaivan arvonenkin!


Perjantaina heräsin kahdeksalta, kävin hakemassa tosta läheisestä bagel paikasta tuoreita bageleita evääksi perheelle. Tein lapsille pannukakkuja aamupalaksi ja autoin hostdadii pakkaamaan autoa. Yhdeksän jälkeen lähdettiin JFK:lle, jätin perheen sinne ja lähdin LOMALLE, kotiin!! Perhe lähti siis kymmeneksi päiväksi lomalle ja mä oon koko viikon yksin kotona. Paitsi, että saan sitä ihanaa seuraa Suomesta maanantaina. Vaikka mä tykkään tästä perheestä tositosi paljon, olin kyllä niin ilonen, kun ajelin yksin kotiin. Ei oo ihan maailman helpointa asua oman "pomonsa" kanssa samassa taloudessa. Vaikka meillä ei olekaan ollut mitään isopmpia "riitoja" tai väärinymmärryksiä, välillä kielimuuri ja kulttuurierot vähän tekee tilanteista erilaisempia ja vaikeampia... Mä päätin perjantaina, että mä vaan makaan koko päivän kotona, en tee yhtään mitään. Kattelin youtubesta varmaan sata videoo ja aloin kattomaan leffoja, vaan makasin!! Illalla Johanna soitti ja pyysin sen kylään illaksi, se olikin kuitenkin kiva ja jäi yöksi, joten mun ei tarvinnut nukkua yksin. Tein meille iltapalaksi pannareita ja katteltiin leffaa yömyöhään. Kiva vapaa päivä siis!

Ei kommentteja: