perjantai 15. kesäkuuta 2012

Born and Raised

Moimoimoi

Maanantaina olin super väsynyt, yllättäen.. Skypettelin Juttan kanssa päikkäreitten jälkeen muutaman tunnin. Vaikkei sitä asiaa ehkä niin paljon ookkaa, on silti kiva jutella sellasta diipadaapaakin yhden parhaimman ystävän kanssa. Oon tässä tajunnut, että mulla on oikeesti tosi ihanat parhaimmat ystävät. Oon melkein päivittäin tekemisissä jotenkin heidän kanssaan, ja tuntuu siltä, että ystävyys on vaan syventyny, vaikka välimatkaa onkin näin paljon. SUUKKOJA!! Tein meille ruoaksi kanahampurilaisia ja tuli kyllä hyviä. Illalla pesin lasten pyykkiä, pienillä ongelmilla kylläkin, koska meidän kuivuri ei suostunut yhteistyöhön mun kanssa... Oon alkanut tekee Natalielle läksiäislahjaa ja muutama tunti illalla vierähti sen kanssa pakertaessa. Toi leikkaa-liimaa tekniikka ei oo ehkä se nopein, mutta ainakin tehty täysin itse. Ja tosiaan vähän pitää miettiäkin, mitä kirjottaa kun enkuks pitää vääntää kaikki tarinat. Vähän sellanen haikee olo tulee kyllä, kun kattelee kaikkia niitä kuvia ja muistelee kaikkia meidän yhteisiä typeriä juttuja...

Tiistaina, hirvee väsymys taas, ei oo tällästä vähään aikaan ollukkaan, järkyttävän pitkät päikkärit taas. Päivällä skypettelin Lindan ja poikien kanssa ja on ne vaan niin söpöjä!! Olin pistänyt aamulla jo dinnerin tulille slow cookeriin, joten se siinä porisi kuus tuntia ittekseen. Siivoilin alakertaa päivällä ja touhuilin muutenkin kaikkea pientä. Käväsin juoksumatolla vetämässä pikku reenit, kattelin samalla netistä Suomitytöt New Yorkissa sarjaa ja niin... onhan se aika omalaatunen sarja. Touhuiltiin lasten kanssa iltapäivällä kaikkea pientä jonka jälkeen siivoilin paremmin keittiötä. Omaan huoneeseen tulin vasta yhdeksän aikaan, mutta unen päästä sain kiinni ehkä joskus yhden jälkeen, kiitos niiden päiväunien.

Keskiviikkona, yllättäen, muutaman tunnin päikkärit TAI OIKEASTAAN, ne ei oo päikkärit.. jos meen nukkumaan yhdeltä, herään puol seittemältä josta oon hereillä kahdeksaan, jonka jälkeen meen taas nukkumaan, mähän periaatteessa jatkan yöunia???  Oon viisas! Hanna pisti viestiä, että Skypee ja mähän tietty innoissani juttelin mun pupunan kanssa. Aikaa hurahti taas pari tuntia, ennen kun tajusin, että duuniakin pitäis alkaa tehdä. Lapset tuli koulusta, tehtiin välipalaa, ja lähdin heittämään poikaa baseball try outtiin, eli tänne perustetaan joku uus joukkue ja kaikkien siihen haluavien pitää antaa näyttö omista taidoistaan. Siellä seurailin näitä poikia ja ihan rehellisesti voin sanoa, että "mun" poika on aika hyvä. Enhän mä mitään baseballista tiedä, mutta kyllä mäkin nään kuka saa koppeja ja osaa heittää sitä palloa. (toivottavasti noi asiat ratkasis ees hiukan haha) Sain yllättävän tekstarin siinä istuskellessani ja se kaks tuntinen vierähti hassun hauskoja tekstaillessa englanniksi. En olis ikinä uskonut, että osaan heittää vitsejä enkuksi, vielä niin, että joku ymmärtää, mutta näköjään ihmeitäkin tapahtuu... Pojan harkat loppu ja yritin maanitella autossa, että hän ottais suihkun heti kotiin päästyään, hän ei oikein innostunut tästä, joten päätin olla ovela... sanoin, että mä yritän tehdä ruoan sinä aikana kun hän ottaa suihkun, katotaan kumpi voittaa niin johan tuli hippuloihin liikettä ja se suihku olikin ihan kiva juttu. Tietysti hän voitti, kestihän se suihku 4 minuuttia. Tein mac n cheese:ä lapsille, eli siis keitettyjä makarooneja ja juustoa, yh. En oikeen ite välitä tosta sotkusta, joten paistoin itelleni pihvin. Mites tää kokkausinto on muuttunut, kun Suomessa söin nuudeleita, jos jaksoin niitäkään tehdä. Yleensä otin vaan töistä rasian kaalisalaattia ja siinä oli mun ravinteikas illallinen, maukas kylläkin ;)

Terkkuja Suomeen, ootte ihania!!

ps. Löysin ihanan miehen, John Mayer, mikä ihana laulaja. Oon tässä eilisen ja tän päivän kuunnellu tota sen uutta albumia Born and Raised ja fiilistelly..

1 kommentti:

jutta kirjoitti...

ei me mitää diipadaapaa juteltu ku tärkeetä asiaa :D:D:D:DD hahaha oot ihana