keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Have you ever been having a really good dream and then woke up at the best part?

HELLO!

Ensimmäiseks pitää sanoo, että oon kokenu kauhunhetkiä viimiset 12 tuntia, koska hukkasin mun Suomi-puhelimen. (todella traagista) Ostin loppukesästä tollasen Samsungin vähän paremman puhelimen ja ajattelin, että sitä on kiva käyttää sit täälläkin niin pääsee nettiin puhelimella jne. No eipä se menny ihan niin ku suunnittelin. En saa toimimaan sitä Amerikan liittymää tossa Suomi puhelimessa. Haluun kuitenkin kantaa mukana sitä, koska siinä on netti ja kaikki kaverit Suomesta lähettelee Whatsapilla viestejä. Muistin käyttäneeni sitä eilen ulkona vähän ennen kuutta, mutta sen jälkeen ei ollu mitään muistikuvia. Sit menin nukkumaan ja tajusin, ettei mulla oo kännykkää, mihin laitan aina herätyksenki. Kävin vielä kattoos alhaalta jos se löytyis ja hostmom sano, että hän herättää mut. Nyt tänään aamulla aloin ettiä sitä, katoin oikeesti jääkaapin ja melkein roskiksetkin. JA kyllä, yritin soittaa siihen, mutta ei pystyny soittaa international puheluja (en oo ihan pässi). Tulin koneelle ja Henni oli facebookissa niin pyysin sitä soittamaan siihen. JA SE LÖYTYI!!! Jeeee, oon niin ilonen. Se oli tytön huoneessa, en ymmärrä miks oon sen sinne jättäny, en mielestäni ees illalla käyny siellä. No kaikki hyvin ja oon taas ilonen <3 Paitsi, ettei kukaan Suomesta ollu kaivannu mua, säälittävää :)

Voisin ehkä ton tarinan jälkeen kertoo vähän miten alkuviikko on mennyt. Maanantai aamuna olin yllättävän pirtee, mut en jaksanu mennä salille. Natalie tuli hakemaan tavaransa, jotka oli jääny vkolopulta. Päätettiin lähtee kävelle tohon juna-asemalle koska oli niin sairaan hieno keli. Natalie osti Starbukcsilta kahvin ja mentiin hakee läheisestä bagel paikasta aamupalaa. Istuskeltiin ulkona topeissa ja syötiin aamupalaa ja naureskeltiin, että on tää au pairin elämä raskasta. Aamusin mennään aamupalalle parhaan kaverin kanssa ja kattellaan ihmisiä ja nautitaan auringosta.... Nojoo, eihän se ihan joka aamu tollasta ole, mut oli kiva alottaa viikko näin. Natalie meni töihin takasin kahdeltatoista ja mä menin takapihalle ottaa aurinkoo. Lapset tuli koulusta ja vähän aikaa touhuttiin yhessä kaikkea. Tein meille dinneriks lasagnea. Kuudesta puoli kymmeneen istuinkin autossa ja kuskasin lapsia edes takasin harkoista toisiin. Illalla olin ihan poikki, kun en ollut nukkunu päiväunia, haha.

Tiistaina kun heräsin aamulla mulla oli vähän kipee olo, joten en menny salille. Nukuin melkein koko päivän, koska ulkona sato ja oli ihan plaah ilma. Hain tytön koulusta ja mentiin hammaslääkärille hänen kanssaan. Haettiin Goldstonesta jäätelöt koko porukalle ja tultiin kotiin. Tiistai oli kerranki päivä ilman harkkoja, tein ruokaa ja siivoilin ja mun olo vaan paheni. Hostdad tuli kotiin ja otin oman vapauden ja tulin yläkertaan lepäilemään. Illemmalla kävin alakerrassa ja heti tuli kysymys, että oonko kipee ku näytän niin huonolta. Ja mittasin kuumeen, mutta se oli siinä 37 astetta vähän reilu. Hostvanhemmat patisti mut takas lepäämään ja kattelin muutaman jakson Greytä ja illalla mulla oli vielä toi puhelin episodi.

Tänään on vähän parempi olo, mutta en iha terve oo.. Kyllä tää tästä. Ärsyttää vaan kun ulkona on se reilu 20 astetta ja mulla on nuha ja kylmä. Tänään (keskiviikkona) ei kyllä oo ihan niin lämmin, mut huomiseks on luvattu tositosi lämmintä, JEE! En kestä, reilu viikko niin Hanna tulee tänne viikoks mun kanssa ja oon koko viikon lomalla. En tiä mitä siitäkin viikosta tulee, Hanna on jo sanonut, että se shoppaa koko Manhattanin tyhjäks ja meillä on aika pitkä lista mitä halutaan tehä ja juhlimassakin ois kiva käydä... Meillä tulee olee niin parasta.

Ei kommentteja: