torstai 8. maaliskuuta 2012

My dad is better than your dad

Keskiviikko aamuna vein tytön aikasemmin kouluun, koska hänen piti mennä tapaamaan opettajaa. Kun tulin kotiin tulin suoraan omaan sänkyyn lepäilemään, ups! Heräsin yhdentoista aikaa ja touhuilin hetken aikaa kotosalla. Ulkona oli niin ihana keli, että päätin lähtee lenkille. Vedinkin kunnon hikilenkin, ylösalasylösalas noita mäkiä. Mulla oli vielä aikaa jäljellä, joten menin tonne alakertaan "salille" ja rääkkäsin mun kädet ihan loppuun. Neljäksi lähdin hakemaan lapsia tenniksestä, ne oli taas ihan hullulla tuulella, siellä tennispaikassa on jotain erikoista, koska sen jälkeen kaikki lapset on ihan sekasin ja meinaan aina räjähtää niille. Tultiin kotiin ja lapset teki läksyjä ja mä tein heidän laundryn ja siivoilin taloa. Tein meille dinneriksi jauhelihakastiketta ja spagettia. Eilinen oli kyllä kiva päivä, sen muistan, mutta en nyt muista kyllä syytä sille. Olisko ollut auringon paiste? :)

Tänään torstaina poika vuorostaan halusi mennä kouluun aiemmin ja lähdin viemään hänet puoli kahdeksalta. Tulin kotiin takasin kahdeksan aikaan ja sillon oli jo talo tyhjä. Menin vähäksi aikaa sänkyyn, mutta vannotin Juttaa pitämään mut hereillä ja whats appailtiin melkein tunti, jollon mun oli pakko lähteä zumbaan. Zumba oli ekaa kertaa rankka, täällä se zumba on enenmmänkin sellasta sheikkaamista ei niinkään urheilua, mutta tänään oli kunnon treeni. Näin tuttuja au paireja ja he jäivät vielä toiseen jumppaan, joka alko heti perään ni mä ajattelin kanssa repästä ja jäin total body tunnille. Ja se oli kyllä total body, tällä hetkellä oon niin poikki ettei mitään järkeä! Sovittiin, että käydään kaikki suihkussa kotona ja mennään Panera Breadiin lunchille. Mutta just kun olin menossa autoon soitti mun hostmom, että tyttö on tosi kipee, hänen pitää päästä heti lääkärille. En menny suihkuun, en syönyt, vaan lähdin koululle. Ja siellä tyttö oottelikin mua terkkarin kanssa. Lähettiin lääkärille päin ja tyttö oli tosi kipee. Päästiin lääkärille ja lääkkeet alko vaikuttaa niin hän alko tulee paremmalle tuulelle. Pelattiin tunnin verran sanapeliä, eli jos mä sanon book, hänen pitää sanoa key jnejne. Hostmom oli ottanut junan kotiin päin, koska halusi tietää mitä lääkärit sanoo. No meille tultiin sanomaan, että lääkärit on jossain, voidaan mennä syömään ja hostmom ilmesty juuri sillon sinne lääkärille, joten lähdettiin kaikki kolme lähellä olevaan ruokapaikkaan (kyllä, mulla oli edelleen ne hikiset treenivaattee päällä, oli hyvin kaunis olo....). Olin ollut niin nälkänen, että hotkin sen ruoan ja silti oli vielä nälkä. Jäin odottelemaan, kun he menivät lääkärin huoneeseen, koska oltiin yhdellä autolla. Kolmelta oltiin tosiaan kotona, eli lääkärireissu kesti melkein neljä tuntia!! Piano-opettaja tuli ja mä pääsin vihdoinki suihkuun. Tein lapsille pizzaa dinneriksi (pakastepizzaa, haha) ja aloin lukemaan pojan kirjaa. Joka on ihan sairaan hyvä, vaikkakin tarkotettu ehkä vähän nuoremmille kun mä, mutta siinä on aika helppoa se englanti niin haluun lukea sitä. Meillä oli tosi hauskaa tytön kanssa kun hän teki läksyjä ja mä luin kirjaa ja juteltiin kaikista tyttöjen jutuista. Illalla leikkasin mun hostmomin hiukset ja hän oli niin ilonen. Tuli itellekin tosi hyvä mieli ja oli niin pieni vaiva! Illalla skypettelin vielä iskän kanssa ja voin sanoa, että mulla on maailman paras iskä!! Vaikka aamulla olin aivan räjähtämispisteessä sen mun nälän ja pelon takia (että mikä tytöllä taas on), ilta loppu oikeestaan aivan loistavasti. Sanoinkin tytölle, että mulla oli tosi kiva päivä sun kanssa, harmi vaan, että sun piti eka tulla kipeeksi. Ja hän vastasi, että meidän pitäis enemmän hengailla kahestaan! Se on niin söpö.

Nyt meen nukkumaan, huomenna on jo perjantai ja sitten on lauantai ja sillon tulee mun eka Suomi-vieras. Pirttihirmu!!! Jeeee. Tai no, eihän se mun vieraaksi tule, vaan rakastumaan New York:n, mutta nähdään kuitenkin. Ps. Tänään kun olin tankkaamassa autoa, mulla oli kuuma topissa!!!! Oli yli +20 astetta lämmintä, mites Suomessa? ;)

Ei kommentteja: