perjantai 23. maaliskuuta 2012

Kipeenä :(

Moi, voin kertoo, ettei mikään oo näin ärsyttävää ku olla kipeenä, ku ulkona on se yli +25 astetta lämmintä. Periaattees on kylmä kokoaja mut sit on taas kuuma...

Keskiviikkona vein lapset ajoissa kouluun ja tulin kotiin nukkumaan, koska oli huono olo. Koko päivä meni oikeestaa kotosalla, täällä oli putkimies hommissa niin mun piti päivystää, että mitä se tekee jne. Neljältä hain lapset tenniksestä, jonka jälkeen tein ruokaa ja siivoskelin vähän. Seittemän aikaan tyttö tuli kysymään, että voisinko viedä hänet yhden kaverin luo, koska heidän piti tehdä jotain esitelmää. En ollut ajatellut lähteä mihinkään enää illalla niin totta kai vein. Just kun olin lähössä takasin kotiin päin Natalie soitti, että hän on vapaa. Kävin hakees Natalien matkaan ja mentiin Mäkkiin hetkeksi. Sitten haettiin tyttö, joka vietiin kotiin. Ajettiin Natalielle, mutta jäätiin juoruumaan melkein tunniksi vielä autoon, ennen kun hän sitten meni kotiinsa.

Torstaina aamulla heräsin normaalisti ja olin jo ajatellu, että oon varmasti parempi ja pääsen salille. Eipä ollu yhtään parempi olo. Nukuin hetken aamutoimien jälkeen ja yhdentoista aika lähdin siihen pieneen kauppaan. Tulin kotiin, mun hostdad oli vapaalla ni oli aika hauskaa kun oli seuraa. Hän meni ulos tekee pihahommia ja mä otin tietokoneen, kirjan ja viltin ja lähdin ulos ottaa aurinkoa. Skypeteltiin Hannan kanssa hetki , että mitäs me sitten tehdäänkään. Enemmänkin se meni kyllä sellasten juorujen kertomiseksi hahah. Lapset tuli kotiin ja touhuttiin hetki yhdessä, mä pesin koko päivän aikana varmaan viisi tai kuusi koneellita pyykkiä. Hostdad ehdotti, että tilataan pizzat dinneriks ja olin helpottunu ku mulla oli niin huono olo, ettei tarvinnut alkaa väsäämään mitään ruokaa. Kävin hakemassa pitsat ja syömisen jälkeen meninki omaan huoneeseen lepäämään. Illemmalla tulin hakee alhaalta vielä lääkettä ja sainkin jonkun kunnon killerilääkkeeen. Nyt mun hostvanhemmat vaan epäilee, että oisin allerginen jollekkin, toivottavasti en oo. Haluun, että tää olo menee nopeesti ohi, melkein koko viikko menny tällai puolivaloilla, inhottavaa. Hostmom oli ihana ja sanoi, että saan aamulla nukkua pitkään, koska lapsilla on perjantaina vaan puolikas päivä koulussa, joten mun ei olisi tarvinnut tehdä kuin aamupalat heille. Ihanaaa.. Skypettelin äitin kanssa vielä illalla melkein puoltoista tuntia, ennen kun otin sen killeri lääkkeen ja sen ansiosta nukuin kyllä tosi hyvin! :)

Tykkäättekö mun uudesta bannerista? Se on otettu Central Parkista. Ehkä parasta ikinä. <3

Ei kommentteja: