torstai 15. maaliskuuta 2012

Yltä päältä

Moikkamoii! Sanoin sillon joskus alkuvaiheessa, että laitan aina kuukauden jälkeen ostoksista kuvia, mutta se näköjään on vähän jäänyt niin laitan nyt kahden kuukauden ostokset kerralla, haha! En oo periaatteessa mikään himoshoppaajaa, jonka pitää päästä kerran viikossa shoppailee, ja mulle tulee tosi huonosti olo kaupoissa. Joten mun periaate on, että jos jostain tykkään, ostan sen, enkä mieti montaa tuntia! Nyttekin mulla on pussillinen H&M:n vaatteita jotka aion palauttaa, ne ei vaan kotona enää näyttänyt niin kivoilta. 

Ne joita ei kiinnosta mun ostokset kannattaa ootella huomiseen, sillon tulee postaus viikon kulusta, nyt siis kuvia vaateista ja vähän hintoja ja paikkoja mistä on ostettu.

 Ihan perus t-paitoja: musta H&M:ltä 9,95$, pinkki H&M:ltä 9,95$, sininen ja pinkki Target 14,95$/kpl


 Turkoosi sadetakki Target 24,95$, pinkki bleiseri Forever21 25$, beige tekonahkaliivi Forever21 25$, joka on mun mielestä ihan sairaan hieno.

 Valkonen bleiseri Forever21 35$(käyttämätön...), paras neule ikinä Forever21 25$, Adidaksen takki jostain pikkukaupasta 13$ (hähäää Linda ;) )

 Mulla oli tää sama musta neule kotona, mutta en ottanut mukaan joten H&M 29$, raitaneule H&M 29$, Scarsdale swetari, jonka sain perheeltä tervetulolahjaksi.

En kauheesti perusta biletopeista, mutta tää on ihana. Hahah. H&M 25 $, tää on mun hyvänonnen toppi!

 Ajattelin, etten oo ostanu monia housuja, mutta joopajoo! Ylhäältä päin: farkut H&M 19$, mustat kollarit Target 12$, farkut Forever21 10$.

Marjapuuronpunaset farkut Target 29$,  näitä mustia housuja en oo ostanu, mutta on uudet ku äiti lähetti ne mulle, joten Raumalta Busstopista 45 EUROO, turkoosit shortsit Target 12 $.


Sitte tulis vähän asusteita....
 Mun lempparikorvikset, joita en oo pitäny kyllä vielä. Voiko söpömpiä olla? Korvikset Urban Outfitters 16$, törkeen ihana rannekoru, joka on jumittunut mun käteen H&M 6$.

Helmikaulakoru Forever21 8$, sulkakorvikset Forever21 6$.

Lilat aurinkolasit H&M 6$, musta panta H&M 4$, korvissatsi h&M 6$.

HÄHÄÄ, kenkiä!! Mustat maailman parhaat korkkarit, jotka Sanna kovalla vaivalla kanto Raumalta asti mulle, eli siis vanhat, mutta parhaat. Andiamosta ostettu joskus. Kaikki muut ballerinat on Targetista ja kaikki maksoi 14 $.

Ne talvikengät, jotka ostin yhen viikon takia. Timbaland 100$. Aldon mustat korkkarit 65 $, "Converset", jotka on siis feikit 30 $.

Ainut lauku jonka oon ostanut täältä, jota kattelin jo Suomessa ja jos vastaan kävelee musta, ostan samantien. H&M 24 $, kengät Target 19 $.

Ups, unohdin nää. Eli karvaliivi Zarasta 35 $, lippis H&M 6$, housut H&M 35$.


Ja se perusturisti hoody, NEW YORK CITYYYY 15 $, kadulta!

Siinä olis kaikki vaatteet, kengät ja asusteet, jotka oon ostanu. Ei nyt ihan järkyttävän paha kahdelle kuukaudelle, VAI? En vaan haluu miettiä, et miten saan noi tavarat joskus takas Suomeen. Onneks se ei oo vielä mun päänsärkyni. Hahaa, huomasin vasta nyt kun kävin noi kuvat läpi, että jossain on pieni yksityiskohta päässy kuviin mukaan, ups :D Huomenna laittelen postausta menneistä päivistä, moimoi!!

2 kommenttia:

mirggis kirjoitti...

ketä saat kiittää parhaasta neuleesta ;-))) MINUA! hahhahahahaaaa

jutta kirjoitti...

HAAHAAA oi sinua nainen :)