sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Jukka Poika-Älä tyri nyt

Heipodej!

Viikonloppu on nyt takana. Oli taas aikamoinen viikonloppu, vaikka ne onki vapaita, ei silti kerkee hirveesti rauhottuu tai lepäilemään.

Perjantaina aamun ekan tunnin jälkeen menin nukkumaan hetkeksi, kahentoista aikaa olin sopinu lounastreffit yhden saksalaisen tytön kanssa! Käytiin Panera Breadissa ja kahden jälkeen tulin kotiin. Aloin tekemään makaroonilaatikkoa ja käytin uunin jälkilämmön hyväks ja tein cookieita ;) Ihan vaan sen takiahan mä niitä tein! Lapsilla oli harkat, joihin mun hostdad haluaa mennä aina mukaan, joten mä lähdin zumbaan. Kun tulin kotiin syötiin koko porukka ja mä viimeistelin mun loput hommat. Kahdeksan jälkeen Natalie tuli hakemaan mut ja lähdettiin White Plainsiin ostamaan jotain vihreetä lauantain St. Patrikcs Day:ta varten. Löysin Hennesiltä halvan vihreen huivin ja ostin sen. Ajettiin taas harhaan muutaman kerran, kuten aina, mutta löydettiin meijän vakkari viinikauppa ja siinä vieressä oli herkullinen kiinalainen niin poikettiin sinnekin. Päätettiin hakee jälkkärit Goldstonesta, eli siitä jäätelöpaikasta. Voisin ottaa joskus kuvan kuhan vaan muistaisin. Istuskeltiin autossa reilu tunti, kunnes taas tajuttiin mitä kello on ja Natalie heitti mut kotiin.

Lauantai aamuna olin luvannut heittää pojan ja hänen kaverinsa harkkoihin yhdeksän aikaan. Oli aika hankalaa aamulla herätä, mutta sain jotenki revittyä itteni ylös sängystä. Sain pojat vietyä harkkoihin, tulin kotiin. Mulla ei ollu yhtään fiilistä lähteä mihinkään, mutta pakko sitä Patricks Dayta oli lähtee juhlii Cityyn. Kaikki ihmiset oli oikeesti pukeutunu vihreeseen ja kaikki oli niin kännissä. Joka paikassa ihmiset poltti maria ja se makee savu tunkeutu aivoihin ja mun pää alko särkee, en ollu syöny koko päivänä mitään... Hetken jaksoin kävellä ( 14 korttelia....), kunnes päätin lähtee metron kanssa takasin Grand Centralille ja kotiin. Eli paska reissu, mut tulipahan tehtyä. Sit tulin kotiin, särkylääkkeet ja ruokaa naamaan ja nukkumaan. Heräsin vähän paremmalla mielellä ja ololla ja hain Natalien meille. Laittauduttiin hiukan mun huoneessa ja kahdeksalta otettiin juna takas Cityyn. Päädyttiin yhteen Irish Pubiin ensin, josta LIMUSIINILLA yhdelle klubille, joka olikin aika mielenkiintonen paikka, eikä tartte sinne toiste tai ainakaa ihan hetken mennä takasin. Grand Central aukesi sitten taas viiden aikaa ja sitte tultiin junalla takasin kotiin. Ilta oli aika mielenkiintonen ja saatiin uusia kavereitakin. Tanssittiin Teach me how to dougieta, laulettiin Call me maybe-biisiä ja sekoiltiin. En muista koska oisin nauranu viimeks niin paljon mitä sinä iltana. Hauskaa siis oli ja kerranki selvittiin ilman ylilyöntejä!

Sunnuntai aamulla heräsin kahdeltatoista, eli neljän tunnin unet takana! Hetken ajan makoilin ja facebookkailin, kunnes lähdin Johannan kanssa White Plainsiin, palautin muutamat jutut Hennesille ja ostin Forever21 yhdet tennarit. Syötiin siellä kauppakeskuksessa ja sitte tultiin seittemän aikaa junalla takas kotiin. Nyt kello on yhdeksän ja oon niiin väsyny et laitan ihan just pään tyynyyn!

Hauskaa alkavaa viikkoa Suomeen! :)

Ei kommentteja: