maanantai 9. tammikuuta 2012

First weekend

Moikka!

Mun ensimmäinen päivähän oli lauantai uudessa perheessä. Mun hotsmom tuli hakemaan mua White Plains:n bussiasemaltal. Oltiin mietitty auppareitten kesken, että mitä sitten kuuluu tehdä kun näkee oman perheensä, kätellä, halata vai olla vaan. En edes muistanut noita keskusteluja sen jälkeen kun näin hostmomin, ryntäsin vaan halaamaan ja hän kyllä halas ihan yhtä ilosesti takasin. Oli niin outoa nähdä ensimmäistä kertaa joku ihminen, jonka periaatteessa jo tuntee!
Ajeltiin suoraan kotiin ja oli ihana nähdä vähän tätä naapurustoa. Just ku oltiin tulossa tähän talolle oli hostdad ja poika lähössä pojan korispeliin ja kerkesin sitten näkemään heidätkin nopeesti. Lisää halauksia. Jätettiin mun laukut ja mulle näytettiin nopeesti mun huone (IHANA, laitan kuvia myöhemmin). Lähettin hakee tyttöä korisreeneistä, kun tultiin korissaliin ja tää tyttö näki mut hän alkoi huutaa "LAURALAURALAURA!!!", oli ehkä paras tunne tähän astisista. :) Siitä takasin kotiin ja sain laitella vähän mun tavaroita. Tytöllä alko korispeli ja vanhemmat lähti hänen kanssaan salille ja mä jäin kattomaan, että poika lukee läksynsä! Samassa olin kyllä itte koneella, eli en ns ollu töissä. Illalla hostdad teki ruokaa ja kertoili mulle mistä lapset tykkää ja mistä ei. Syötiin hyvää ruokaa, annoin perheelle mun tuliaiset ja hostmom tuli vedet silmissä halaamaan ja kiittämään mua. Eli oli hyvät tuliaiset, lapset laitto Suomipaidat heti päälle ja suklaa avattiin kanssa. Vanhemmat taas oli niin otettuja mun tuomasta Rauma kirjasta, että heti katottiin missä mä asun ja työskentelen. Tuli hyvä mieli kun olivat niin kiinnostuneita mun jutuista!

Sunnuntaina heräsin puol kymmenen aikaa ja lähdettiin kattoo pojan korispeliä, sieltä suoraan tytön korismatsiin. Päivällä skypettelin äitin ja Juttan kanssa. Tuntuu, että olis ihan siel Luostiksella ja Jutta puhuis yläkerrassa! :) Olin odottanu, et olis tullu kauhee ikävä, mut ei onneks tullu. Sen jälkeen AJOIN EKAA KERTAA AUTOLLA!!! Ja hostmom kehus mua, löysin jopa kotiin yheltä koululta, jossa lapsilla on harkkoja. On se kyllä vähän erilaista ajaa täällä sellasella maasturilla ku meijän pikku Toyotalla. Iltapäivällä mentiin kattoo tytön toista korispeliä, kaikki pelit mitä lapsilla oli, voitettiin! Oltiin tilattu pitsaa dinneriks, ei voittanu Rivieran pitsoja vaikka hyvää olikin. Menin omaan huoeeseen joskus yheksän aikaa ja juttelin auppareitten kanssa facebookissa hetken, jonka jälkeen nukkumaan!

Lähen viemään nyt tyttöä treeneihin, ajan ekaa kertaa ilman hostmomia, onneks meil on gps, jos mennään hukkaan :) Hauskaa maanantaita kaikille!

2 kommenttia:

Noora kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
jutta kirjoitti...

<3 tääl yläkerras mää huutelen!