sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Viikonloppu kuvina

Moikka, ensimmäinen viikonloppu perheessä on lopuillaan, joskin täällä on huomenna vapaapäivä, koska vietetään Martin Luther Kingin päivää.

Koko perjantain olin tosiaan pojan kanssa kotosalla koska hän oli kipeänä:

                                         Ensin olin kuntoilemassa...


                                          Katottiin telkkua, sain kaverin lämmittämään...



Laitettiin poitsun kanssa takkaan tuli, kesti kyllä hetken... 


                                          Tehtiin keksejä...


                                          Illalla lähdettiin tyttöjen kanssa meksikolaiseen syömään, ruoka oli uskomatonta.

Lauantaina lähdettiin Johannan kanssa Manhattanille, jossa ensin tavattiin suomalainen Tiiu. Mentiin mäkkiin aamupalalle (onneks joku oli viisas ja otti omat aamupalat mukaan junaan), sieltä päätettiin lähtee shoppailee, koska Manhattanilla oli aika jäätävä ilma niin ei tehnyt mieli olla kuin sisällä. Ja suuntahan oli tietysti Forever 21, se joka syö kaikkien rahat. Yhdessä kaupassa aikaa kuluikin muutama tunti ja tulihan sitä vähän rahaakin tuhlattua.  Päätettiin lähtee Hard Rock Cafeeseen dinnerille, kun tultiin tiskille, josta otetaan pöytävaraukset sanottiin meille, että pöytää joutuu odottamaan tunnin verran. Samalla sivuovesta tuli tarjoilija ja kysyi meiltä, että montako meitä on ja sanottiin, että kolme. Samassa istuttiinkin jo pöydässä. Päästiin siis koko jonon ohi, oli kyllä hyvä tuuri. Annettiin meijän kivalle tarjoilijalle vähän reilummat tipit kyllä kiitokseksi. Dinnerin jälkeen mentiin H&M:lle ja Zaraan. Mun ruotsalainen kaveri training schoolista pääsi töistä seitsemältä ja treffattiin hänet ja mentiin Starbucksille kaakaoille. Saatettiin Tiiu bussiasemalle ja lähdettiin lompsii juna-asemalle. Kun mentiin junaan, meidän kaverit Scarsdalesta tuli samaan vaunuun, joten vaihdeltiin päivän kuulumiset ja ostokset. Muut jäi pois jo Scarsdalen juna-asemalla, mutta mä ja Magi jatkettiin vielä Hartsdalen asemalle, joka on siis aivan mun takapihalla. Kävelin siitä kotiin ja vähäsen jännitti kävellä yksin niin vahingossa kävelin meidän talon OHI! Meinas tulla jo paniikki kun luulin, että oon eksynyt. Onneks sitten pääsin turvallisesti kotiin.

                                                     Pakotin tytöt mun kanssa Time Squarille, rakastan tota paikkaa.


                                                    Ja tässä on lista, kenen kaikkien ohi päästiin!!

Sunnuntaina meidän piti lähteä Itävaltalaisten kanssa zumbaan, mutta nukuttiin sen ohi... Säälittävää liikunnanharrastusta. Huomennakin on vapaapäivä, niin en kyllä yhdeksältä jaksa mennä zumbaamaan. Juttelin sitten Juttan kanssa skypessä melkein kaksi tuntia ja siinähän sen päivä kuluiki mukavasti. Kahdelta meillä oli au pair meeting, eli alueen kaikki au pairit tulee ja ns. tilaisuus tutustua uusiin ihmisiin. Mentiin luistelemaan ja oli kyllä kivaa. Ensin meinas tulla paniikki, koska luistimet oli kaunohokkari yhdistelmät, enkä oo ikinä pitänytkään jalassani mitään kaunoluistimia. Mutta hetken ku oli totutellut niin tunsi ittensä aika hyväksi niiden Etelä-Amerikkalaisten kanssa, jotka menivät laitoja pitkin. Tutustuttiin kahteen meksikolaiseen tyttöön jotka oli kyllä tosi mukavia ja vaihdettiin numerot, jos nähtäisiin ensi viikolla heidät. Mentiin Johannan kanssa tekemään ruokaa ja leikkasin hänen etuhiuksensa. Meidän piti nähdä isommalla porukalla muttä mä olin niin väsynyt, että Johanna heitti mut Frozen yogurtin kautta kotiin. Yritin siivota mun huonetta, mutta aika huonosti onnistuin. Kohta meen nukkumaan, koska oon super väsyny. Huomenna alkaa mun toinen viikko täällä, hui ku aika menee nopeesti!

                                          Minä, meksikolainen tyttö ja Johanna. Yritettiin auttaa meksikolaista luistelussa.

                                                    Tämä jääkuningatar toivottelee kauniita unia kaikille ihanille ihmisille! 
 

4 kommenttia:

jutta kirjoitti...

Jääkuningatarrr ;) Ps. kaikki luulee et oon ihan nolife ku istun sun kans skypessä kaks tuntia ehe ehe <3

Assi kirjoitti...

jutta ON nolife! :))))))) ps. sulla ei ole sitten oikeutta lisätä mihinkän julkiseen paikkaan yhtäkään kuvaa time squaresta! pus <3

E kirjoitti...

Löysin sattumalta sun blogin. Asuin itse Scarsdalessa kolme vuotta (taloudenhoitajana), muutin takaisin Suomeen heinäkuussa. Kiva lueskella tarinoitasi kun paikat on niin tuttuja :)

Anonyymi kirjoitti...

Ei Jutta ole pelkästään Nolife, vaan sillä on myös Rivieralife.. :D
T: Pirttihirmu