lauantai 21. tammikuuta 2012

I love food!!

Moikka!

Torstaina aamulla Magi tuli hakemaan mua ja mentiin zumbaan. Se oli tosi kivaa, mutta tultiin vähän myöhässä niin olin ihan takarivissä niin ei nähnyt sitä ohjaajaa kovin hyvin. Zumba oli niin "kevyttä", että päätettiin jäädä vielä toisellekkin tunnille. Se oli vähän vastaava kun Bodypump Suomessa, mutta ei kuitenkaan. Jumppien jälkeen käytiin hakemassa smoothiet yhestä ihanasta pikku "ravintolasta". Se paikka on yks mun suosikeista tällä hetkellä, ne smoothiet on jotain niin ihanaa. Päivällä kävin hakemassa baageleita, tuoreita sellasia. Ne on ehkä kanssa maailman parhaita. Lapset tuli koulusta ja piano-opettaja tuli käymään, mä tein sillä aikaa ruokaa lapsille. Sitte alko se joka iltanen treeneihin kuskaus. Sillon kun tulin tänne, olin ihan varma, etten ikinä opi yhtään koulua, missä noilla niitä treenejä on, mutta nyt sitä jo alkaa tajuta, että mä tiedän jo mihin mun kuuluu milloinkin ajaa. JOSKUS!!

Perjantaina nukuin vähän päikkäreitä ja odottelin lapsia koulusta samalla kun tein kotihommia. Meidän oli tarkotus mennä lasten kanssa ulos syömään, mutta sitten tuli mutkia matkaan ja mulle pieni ongelma kun en ollu yhtään suunnitellu, mitä voisin laittaa ruoaksi. No, kun nykyään kerta olen sellanen kokkikolmonen (.... yeah right!!) niin pyöräytin vaatimattomat jauhelihaspagettimössöt! Hyvää oli kyllä. Ihmettelen miksen kotona ikinä tehny ruokaa, se on jopa ihan kivaa. Mutta kuka sitä pelkästään itelleen jaksaiskaan kokata, täällä on joku muukin joka sitä syö. Illalla heitin pojan koululle johonkin "discoon" ja tytön kaverille, jonka jälkeen kävin hakemassa Johannan ja me suunnattiin White Plainsiin. Käytiin hakemassa liput leffaan ja mentiin syömään Applebees:n. Täälläl on kaikissa ravintoloissa, missä mä siis oon käynyt, kalorit menuissa. Toisaalta se on hyvä, jos on pieni nälkä niin ei ehkä oikeesti kannata ottaa sitä 1800 kalorin burgeria vaan voi tyytyä johonkin 400 kalorin ruokaan, joka on varmasti ihan yhtä hyvä vahtoehto. Silti voi esim ottaa jälkiruoan, jos sekin on sieltä kevyemmästä päästä. Jälkiruoissakin on niitä 2500 kalorin vaihtoehtoja kyllä ;) Ruoan jälkeen mentiin tosiaan kattomaan leffaa nimeltä Extremely loud and incredibly close. Oon ehkä maailman pöllöin ihminen. Alan AINA parkumaan kaikissa leffoissa ja sit mun suurin keskittyminen menee siihen kun yritän pidätellä/peitellä sitä itkua :D Olin kyl positiivisest yllättyny siitä, että ymmärsin suurimman osan, mitä siinä leffassa puhuttiin. Jotain lauseita ja sanoja tietty meni vähän ohi, osaks sen itkemisen takiakin... En oo kyl vähään aikaan nähny noin surullista ja silti samaan aikaan hauskaa leffaa. Tääl on kivempi käydäkkin leffassa kun tRaumalla, koska vaihtoehtoja on muutama... enemmän ja täällä niitä näytetään yömyöhään. Illalla olin kotosalla yhden jälkeen yöllä ja oli kiva tulla kotiin, kun oli jätetty valot päälle :)

Mun pitäis lähtee yhdeksän minuutin päästä hakemaan Johannaa, mutta oon vielä kotivaatteissa ja tukka pystyssä. Tääl tuli tänään ihan älyttömästi lunta (lauantaina siis), joten ei lähdetty NYC:n. Ollaan menossa California Pitsa Kitcheniin syömään ja ettimään mulle jotkut talvikengät. Mennään myös ehkä leffaan illalla, jos siellä menee joku hyvä.

Iskä sanoi mulle Skypessä, että nää mun blogikirjotukset on aina täynnä kaikkee syömisjuttuja. Mutta ihan oikeesti, täällä on niin tuhansia mahdollisuuksia, että pakko niissä on käydä. Pyrin siihen, etten kävis viikolla (paitsi perjantaina) ulkona syömässä, koska siihen menee yllättävän paljon rahaakin. JA yritän ottaa aina niitä kevyitä versioita, ettei Amerikka tee tehtäväänsä! Jos jollain on jotain ehdotuksia, mitä haluis kuulla mun arjesta niin laittakaa kommentteja, ne on kivoja muutenkin. Olis kiva tietää, ketkä tätä blogia oikeen lukee :) Kuvia yritän taas laittaa ens kerralla. Lapsista ja talosta en tänne blogiin laita kuvia, mutta omista tekemisistäni voin laittaa! Nyt lähen laittautuu, että joskus pääsen lähtee! Hauskaa viikonloppua kaikille, ootte paljon mun ajatuksissa :)

Ei kommentteja: