torstai 12. tammikuuta 2012

Helthy-Unhealthy Thursday

Hei taas, kolmannen kerran jo tänä iltana! :)

Keskiviikko aamu oli samanlainen paitsi, että hostmom meni töihin aamulla. Ajattelin ensin, että meen nukkumaan heti kun hän lähtee, koska olin skypetelly tiistai-iltana niin kauan ensin äitin ja sitten vielä iskänkin kanssa. Tulin omaan huoneeseen ja laitoin koneen päälle ja kahden tunnin jälkeen huomasin, etten ollu liikkunut yhtään. Päätin mennä basementiin kuntoilemaan ja tykkään kyllä, koska näillä on oma pieni sali. Muutama kunnon laite ja paljon painoja ja härpäkkeitä. Olin luvannut hakea lapset koulusta ja viedä tennikseen, niin tuli vähän kiire siivota ennen kun lähdin. Hengailin lasten tennispaikalla tunnin, koska en todellakaan osaa vielä ajaa täällä ja se oli jossain kaukana. Tultiin tenniksestä ja tein ruokaa ( taas ne otti lisää, hähäääää). Nää on niin ahkeria, tai tyttö on tosi ahkera, poika on sitten kun se viittii, että kattelin vaan vieressä telkkua kun nää teki läksyjä. Pojalla oli illalla vielä korisharkat ja mä menin super aikasin nukkumaan.

Torstai, eli tänään, alkoi taas normaalista ja ajattelin taas, että meen nukkumaan... No Janne laitto viestiä, että skypeen ja taas hurahti reilu tunti, oli kyl hauskaa jutella kun meillä on tasan 12 tuntia aikaero, mulla on aamu ja Thaimaassa taas ilta. Sen jälkeen soitti toinen niistä itävaltalaisista tytöistä, että lähdenkö zumbaan ja mähän lähdin. Ei kyl valitettavast viel päästy zumbaamaan mut liityttiin yhelle kuntosalille ja nyt saadaan käyttää sit sitä. En olis muuten liittynyt, mutta siellä on niitä ryhmäliikuntatuntejakin niin se oli kiva. Käytiin syömässä yhessä ihanassa pikku healthyfood paikassa. En muista mikä sen nimi oli, mutta sieltä sai ihania smoothieita ja kaikkee terveellistä ja aika halvallakin vielä. Sen jälkeen mentiin kyllä Starbucksille, joten se siitä terveellisestä  ruokavaliosta, otin vielä jonkun ihme caramel-apple mehun. Magi heitti mut kotiin ja mun "vauvat" tuli koulusta pirteinä, mä kyllä tykkään niistä. Ne on niin söpöjä, kokoajan kinastelemassa mutta silti ne tykkää toisistaan tosi paljon. Oon opettanu tytölle hiukan suomea ja se on jo aika hyvä, hän sitten taas puolestaan auttaa mua englannissa. Tai pikemminkin nauraa kun yritän sanoo jotain vaikeita sanoja :) Koulun jälkeen heille tuli pianonsoiton opettaja ja molemmat soitti puolisen tuntia, jonka jälkeen lähdin heittämään tytön kanssa poikaa korisreeneihin. Treenit olikin peruttu, mutta haettiin Subwaysta ruokaa. Oli kyllä tosi hyvää, otin vaan jonkun ihme version. Tarkistin pojan ranskanläksyt (juu osaan jo ranksaaki niin paljon, että voin tarkastaa niitä....), paremminkin katoin, että kaikki on tehty. Hostdad tuli kotiin ja mä pääsin treenaamaan alakertaan, sillä välin tytöt oli soitellu, että jos lähtisin kaupungille. Ens kerralla lähen, kivaa päästä täältä talosta välillä tuulettumaan. Tänäänkin mun piti mennä aikasin nukkumaan, mutta kello on jo puol yksitoista ja kirjottelen vieläkin tätä. Juttelen samalla mun training school kaverin kanssa, sen ruotsalaisen tytön, joka muutti Manhattanille. Nähdään ehkä lauantaina kun oon menossa Cityyn! :)

Nyt meen oikeesti nukkumaan, kauniita unia! Sweet dreams <3

Ei kommentteja: