torstai 26. tammikuuta 2012

Iskä, tässä sulle.....

Tossa alhaalla on aikasempi postaus, jossa on kerrottu tiistaista torstaihin tapahtuneet asiat, tää postaus on tällanen hassuttelujuttu! :)

Eli, oon saanut kuulla niin paljon siitä, että varsinkin täällä blogissa on kokoajan puhe ruoasta ja syömisestä. Ihan tuntemattomille ihmisille tiedoksi, en ole mikään liikalihava, joten syöminen ei oo mulle ongelma. Tässä on alla kuva KAIKESTA, mitä oon tänään suuhuni pistänyt, poislukien vesipullollinen, jonka join treenatessa! Eli te jotka ette oo kiinnostunut mun syömisistä voitte skipata tän postauksen :D

Aamupalaksi maailman parasta leipää, melkein jopa parempaa kun ruisleipä. Tortilla sandwich lukee pussissa, mutta ei tää tortillalle mun mielestä maistu. Paahdettuna ja voilla. Sitten iso lasi maitoa.


Ennen ku lähin kauppaan oli pakko tankata, ettei tuu mitään hairahdus ostoksia. DIET coke ja banaani.


Sushia <3 Tarviiko muuta sanoa. Lounaaks tämä. Vaikkakin on marketista ostettu, on parempaa kun suurin osa mitä oon Suomesta saanu. Poislukien ehkä Turun kauppahallin sushipaikka. Mmmmm!


Koska lupasin laittaa tänne kaikki mitä söin niin tässä on sekakuva. Treenin jälkeen söin siis ton omenan. Mutta tota Nutellaa otin aamulla lusikallisen verran samalla kun tein pojalle nutellasandwichit. Ja kaks aakkoskarkkia taisin ottaa kans aamulla. Olen rehellinen! :)


Dinneriksi OMAA tekemää ruokaa. Jauhelihakastiketta ja perunamuusia. Höyrytetyillä kasviksilla ja maitoa. NAM.


Tästä iltapalasta mun on pakko laittaa kaks kuvaa. Eli kaks banaania, viis tai kuus mansikkaa, maitoa kolmisen senttiä ja plöräys no-fat jugurttia laitetaan blenderiin ja ihana mansikkabanaanismoothie:


VOILAA!! Ja nam.

Tässä oli nyt ihan normaali torstai, ISKÄ, mutta lupaan, että teen lauantaista tai sunnuntaista samanlaisen niin näätte, että mitä mä sitten syön. Oot ihana, pusipusi kaikille! Ps. Kuvia klikkaamalla ne saa suuremmaksi!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

moi Laura, toivottavasti sun ei tarvitse ostaa kahta lentopaikkaa, kun tuolla syömisellä et mahdu lentokoneen istuimeen....vitsi, vitsi

Kiva lukea sinun postauksia, tuntuu että olisit kokoajan läsnä täällä kotona.
Odotan mielenkiinnoola kuvia ja juttuja millaisia nähtävyyksiä siellä Scardalessa on. Ole varovainen sen auton kanssa, kun kuskaat lapsukaisia harrastuksiin.
ISKÄ