torstai 26. tammikuuta 2012

TiKeTo

Moikkamoii, Kauheeta kun aika menee nopeesti, piti oikeen miettiä, että mitä mä oon taas tehnyt minäkin päivänä.

Tiistai aamu alko vähän nolosti... nukuin pommiin. Hostmom tuli huutelee mun oven taa, että hän on lähössä, jos voisin nousta. Mulla oli ihan satavarmasti herätys, mutta en tiä mitä tapahtu kun en sitten ollutkaan heränny. Eipä siinä mitään vahinkoa käyny, eipä mulla kestänyt kun minuutin mennä alakertaan. Sain lapset lähetettyä kouluun ja tulin ylös jatkamaan unia... Kymmeneksi lähdin sinne isoon kauppaan ekaa kertaa yksin ja olihan se aika jännää. Löysin kyllä melkein kaiken, mitä hainkin ja vähän kaikkea spesiaaliakin. Meinas tulla kiire, koska olin sopinut, että skypettelen äitin ja mummun kanssa kahdeltatoista. Juttelin heidän kanssa tunnin verran ja oli aika hauskaa nähä kun mummu oli ihan ihmeissään, että miten se skype voi toimia tällä tavalla. Roudasin kaikki ostokset autosta jääkaappiin, täällähän ei noissa isoissa kaupoissa käytetä muovipusseja. Siellä on kassalla tyyppi joka lataa ne ostokset takasin sinne kärryihin ja sitten ne laitetaan suoraan kärryistä autoon. Lapset tuli koulusta ja tein niille jotain keittoruokaa. Mä en ite voi sietää niit keittoja, joita nää syö, eli mun täytyy sillon keksii aina itelleni jotain muuta. Olin jo käyny suihkussa ja ajattelin, että rentoudun loppu illan kunnes Johanna sai pakotettua mut ulos illaks vielä. Meidän seuraks tuli ihana itävaltalainen Magi ja saatiinki siis puhua englantia. Oli kyllä hyvä, että lähdin ulos, kun huomasin etten ollu syöny koko päivänä mitään kunnollista sen lasten keitonsyönnin takia. Tulin jo puol yhdeltätoista kotiin, eli ei menny myöhäseen onneksi.

Keskiviikkona olin sitten jo skarppina seittemältä aamulla keittiössä. Päivä meni kuntoillessa/nukkuessa ja lasten pyykkiä pestessä. Sitten mun vauvat tuli taas kolmelta koulusta ja tein ruokaa.. samaa mitä melkein joka päivä.. haha. Kanaa-pastaa-herneitä-voita-parmesania. Namnam, eiku ei ollukkaan.. Illalla pojalla oli migreeni niin ei tarvinnut kuljettaa ketään mihinkään. Kattelin kun lapset teki läksyjä. Ajattelin, että meen kerrankin aikasin nukkumaan, MUTTA sorruin kattomaan Putousta netistä. Se on aika hyvä kyllä, haittaaks se?

Torstai (eli siis tänäään..) alkoi silla, että hostmom tuli huutelemaan taas mun oven taa. Olin jo ihan paniikissa, että en voinu taas nukkua pommiin, mutta hän tulikin sanomaan, että hänen on pakko lähteä jo töihin. Kello oli siis kaksi minuuttia vaille seittemän ja mun työaika alkaa seittemältä. Ja kyllä, olin vielä sängyssä :) Tarkkaan lasketut minuutit aamusin. Ensimmäistä kertaa sitten herättelin lapset ja lähetin ne yksin kouluun. Pikku päikkärit ja sitten kävin kaupassa hakemassa ne muutamat puuttuvat tavarat, joita en siitä isosta kaupasta löytänyt. Menin kuntoilemaan hetkeks, kunnes poika soitti, jos voisin tulla hakemaan. Keskeytin mun kuntoilun ja se HARMITTI mua, ajatelkaa. No hain lapset koulusta ja tein niille leivät ja menin JATKAMAAN kuntoilua, nyt ajatelkaa ihan oikeesti. MINÄ kuntoilen.. haha. Aloin tekee ruokaa, kun lapset oli piano-opettajan kanssa ja ai että tuli hyvää jauhelihakastiketta ja perunamuusia. Hostdad tuli kotiin ja ihmetteli, että eikö meijän pitäis tytön kanssa olla jo menossa tytön koristreeneihin, meinas tulla pikkusen kiire. Kattelin sitten tyttöjen harkat siellä salissa, koska sinne oli yli 20 minuutin matka ja harkat kesti tunnin niin olis ollu tyhmää ajaa takas välillä. Varsinkin koska täällä sato tänään ja oli aika huono keli muutenkin. Nyt ajattelin mennä nukkumaan, tai ehkä katon Putouksen jakson vielä ennen.

Kauniita unia kaikille! :)

Ei kommentteja: