torstai 12. tammikuuta 2012

Monday

Moikka, kirjotin eilen ihan sairaan pitkän postauksen alkuviikosta, ja se katos johonkin bittiavaruuteen, joten nyt tulee lyhyempi versio.

Maanantaina mulla oli ensimmäinen kunnon työpäivä, vaikkakin hostmom oli kotona maanantaina ja tiistaina auttamassa mua. Mun aamurutiineihin kuuluu lasten aamupalan teko, mitä ne ikinä haluaakaan, tytön lounaan teko ja lasten hopuuttaminen koulubussiin, joka lähtee ihan meidän oven edestä. Hostmom hoitaa onneks lasten herätyksen, niillä on siihen ihan omat rutiinit ja mun pinna ei kestäis sitä "Vielä kaks minuuttia" rumbaa. Lasten sit lähdettyä maanataina kouluun hostmom näytti mitä teen, pyykin pesu, lakanoiden vaihto ja lasten alueiden siivous. Kaikki kerran viikossa. Maanantaina hoidettiin noi kaikki, mutta jatkossa saan ite päättää mitä teen millonkin kunhan kaikki vaan tulee hoidettua! Lapset tulee koulusta kolmelta ja sen jälkeen heillä on puoli tuntia vapaata, saavat tehä mitä haluavat kunnes aletaan tekemään läksyjä. Näillä on kyllä jo niin vaikeita tehtäviä, että pystyn aika vähän auttamaan. Enemmänkin pitää tarkistaa, että kaikki tulee tehtyä. Iltapäivällä molemmilla oli korisharkat ja kuskattiin hostmomin kanssa heitä ympäri kaupunkia. Harkkojen jälkeen tein ruokaa. Meidän piti tehdä hostmomin kanssa yhdessä, mutta se kääntykin niin, että poika auttoi mua. Kaikki otti lisääkin vielä, joten te mun työkaverit, jotka olitte ihan varmoja, että myrkytän nää lapset niin HÄHÄÄ! :D

Ensimmäinen päivä oli kiva, vaikkakin raskas!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Wau Laura!!osaat siis sittenkin tehdä ruokaa :) T:pirttihirmu

Laura kirjoitti...

Joo osaan mä, on pirttihirmun seurasta ollu apua kylläkin ;)