keskiviikko 18. tammikuuta 2012

MaTiKe

Moikka! Yritän mennä tänään aikasin nukkumaan, koska huomenna mennään VIHDOINKIN zumbaamaan, joten yritän kirjoittaa lyhyesti ja ytimekkäästi.

Maanantaina oli tosiaan vapaapäivä lapsilla koulusta ja vanhemmilla töistä, joten mua tarvittiin vasta seittemältä ja silloinkin vaan reiluksi tunniksi. Nukuin suht pitkään ja ensin ajatelin, että koomailen kotona koko päivän, mutta Johannan kanssa kun juttelin hän pyysi mut mukaan Starbucksiin, jossa oli sopinut näkevänsä yhden puolalaisen aupparin. Lähdin sitten mukaan ja kun oltiin menossa Starbucksille nähtiin virolainen aupair, jonka kanssa sovittiin, että mennään myöhemmin White Plainsiin shoppailemaan. Reilun tunnin Starbukcsilla istuskelun jälkeen lähettiin shoppailemaan. En ymmärrä, miten täällä voi kaikki olla niin paljon halvempaa. Ajattelin, että aina kuun lopussa kuvaan teille vähän, mitä oon ostellut täältä. Kyllä äiti, yritän olla ostamatta paljon kaikkea, mutta jopa sä sekoisit näistä hinnoista!! Viideltä (eli siis varttia vaille kuusi.....) tuli mun LCC, suomeksi siis paikallinen nainen joka huolehtii meistä auppareista, jonka kanssa juteltiin puolisen tuntia. Jotain sääntöjä USA:ssa käytiin läpi ja siitä, että mun pitää suorittaa ne creditit täällä. Ilta menikin poikaa kuskatessa reeneihin ja ilta hujahti koneen edessä.

Tiistaina olikin sitten jo työpäivä, menin hostmomin lähdettyä takaisin nukkumaan... Lapset tuli koulusta kolmelta, joten sitä ennen mun piti käydä kaupassa. Ei onneksi siinä isossa. Tässä kaupassa oli vaan se ongelma, että en meinannut löytää sitä. Etin varmaan puolisen tuntia kyseistä kauppaa, sen jälkeen hain itelleni vähän sushia. Tai luulin ostavani vähän, mutta se olikin jätti annos. Dinneriksi tein heille kanakastiketta ja perunamuussia ja ai että oli hyvää.. (Ihan kun en tekis täällä mitään muuta kun söis..) Illan vietin kuntoillessa ja suoristin hiukset varmaan ekaan kertaan kuukauteen, kylläpäs sitä tulee pienestä iloseksi.

Keskiviikkona olin taas päiväunilla... Apua, huono tapa, mutta kun sen kierteen alottaa ei ikinä iltasin tuu kunnolla uni. Aloin tehdä lasten pyykkejä pikkuhiljaa ja söin sen lopun sushin, nam. Mun piti hakea lapset treeneistä neljältä ja hain sitä ennen frozen yoghurtin. Lähdin kotoa kolmelta, eli mulla oli tunti aikaa. Voin kertoa, että mun matka oli aika epätoivoinen. Voi gps parkaa, se oli ihan tulikuuma kun kääntyilin kokajan vääristä exiteistä ja otin vääriä kaistoja. Kävin vähän highwaylla ajelemassa edestakasin, että pääsin takas oikeelle tielle jne. No tasan 3.58 olin sitten hakemassa lapsia. Tänään "tein" mikrokeittoa lapsille, jonka jälkeen heitin poitsun reeneihin ja tulin viihdyttää tyttöä kotiin ja jatkamaan pyykkien pesua!

Alkaa jo tuntumaan arjelta ja kiva kun esimerkiksi tietää jo, missä on oma koti, eikä aja joka kerta ohi. :) Loppuviikon ohjelma on vähän vielä auki, Nyciin varmaan, ainakin lauantaina ehkä jopa sunnuntainakin. Perjantaina oon myöhään illalla töissä, että sillon hengailen varmaan ihan kotosalla. Arkisin ei niin kauheesti jaksa illalla mihinkään lähteäkkään, varsinkaan kun mulla ei ole joka päivä samaa aikaa millon pääsisin niin on vähän hankala sopia illaksi menoja. Kauniita unia sinne, jotkut jo heräileekin torstaihin! :)

Ei kommentteja: