tiistai 24. tammikuuta 2012

MOI!!

Lauantaina tosiaan oltiin pitsalla ja oli aika hyvää. Ens kerralla otan samanlaisen, mitä Johanna söi.. ainainen annoskateus haha. Käytiin vähän kaupoilla, mutta en löytänyt kenkiä. Olin jo päättänyt, että millaset haluan, joten en tietenkään löytänyt niitä mistään alennuskaupoista. Johanna onneks löysi talvitakin, ei pitäis paran palella enää. Päätettiin käydä leffassa kattomassa jos joku hyvä leffa alkais ja meil oli taas hyvä tuuri ja samaisella minuutilla alkoi Joyfull Noice. Oli ihan hyvä leffa, enemmän tykkäsin siitä perjantain leffasta.

Sunnuntai aamuna oli tarkotus lähteä Cityyn, ja sinne mentiinkin. MUTTA, mä kun saan käyttää mun hostmomin ilmasta junalippua niin en ollut sanonut hänelle, että ollaan menossa Cityyn ja hän oli laittanut sen laukkuunsa takasin. Aamulla kauheella kiireellä yritin hakea sitä ja olin jo ihan varma, että oon ite hukannut sen. Juoksujalkaa sitten lähdin asemalle ja kivasti näin, kun juna lähti jo menemään. Ei onneks harmittanut yhtään. Hain sitten Starbucksilta oikein kunnon karamellikermavaahtokaakaon!! Se hiukan autto, odottelin asemalla tunnin verran kunnes lähti uus juna. Treffasin Johannan Grand Centrallilla, josta lähettiin ostamaan mulle ne kengät <3 Ihanuudet löytyikin ja laitoin ne heti jalkaan! Siitä lähettiin tallustelee Time Squarille ja lelukauppoihin. Fia toi sillon täältä Suomeen sellasia ihania karkkeja, joita oon yrittänyt ettiä joka paikasta ja jeee Toys R Us (=lelu- ja karkkikauppa) kaupasta löyty vihdoinkin. Mentiin SYÖMÄÄN... Planet Hollywodiin. Mulle tuli kauhee jälkkärihimo ja tilasin jälkiruokaa. Kuinkas kävikään, syötiin Johannan kanssa molemmat siitä (mä kylläkin enemmän), eikä silti syöty puoliakaan siitä annoksesta. Ens kerralla tietää, että se annos riittää ainakin neljälle! :D Cityssä oli kylmä ja inhottava ilma niin lähdettiin jo seittemän junalla takasin päin. Illalla kattelin perheen kanssa Giants-Niners peliä, jonka Niners valitettavasti hävisi. Kyse on siis amerikkalaisesta jalkapallosta, joihin kaikki täällä on ihan hulluna.

Maanantai aamun olin töissä, kylllä huiman tunnin, jonka jälkeen menin takas nukkumaa. Tuli otettua pienet päiväunet, nukuin sellasen reilu 5 tuntia. Mitenniin oli vähän univelkaa... Lapset tuli kotiin ja  kattelin kun ne teki läksyt ja pianojutut. Tein ruokaa, nää on kyllä aika helppoja syöjiä, kun ne tykkää kanasta eri versioissa ja siihen pastaa ja vihanneksia. Jopa mä pystyn kokkaamaan tommosta ;) Illalla lähdinki kuskaamaan lapsia treeneihin. Ensimmäisen kerran meinas tulla itkupotkuraivarit. Sää oli aivan järkyttävä, meidän gps ei toiminut, oltiin myöhässä ja plaah. No päästin perille ja pojat (kuskaan yhtä toistakin poikaa) pääsi harkkoihin. Laskin kyllä muutaman kerran kymmeneen kun jäin yksin autoon. Tulin takas kotiin ja lähdin tytön ja hostdadin kanssa jatkamaan. Sen jälkeen olikin vähän helpompi kun hostdad tiesi mihin ollaan menossa, harmi vaan kun ei nähnyt kuin valehtelematta joissain kohdissa kaksi metriä eteensä. Illalla oltiin puoli kymmenen aikaa kotona, jonka jälkeen tyyny kutsukin sopivasti.

Tiedän, että sellast blogii on kivempi lukee missä on kuvia, mutta en jaksa kantaa kameraa ruokakauppaan ym mukaan, enkä vieläkään oo löytänyt mun puhelimeen yhtä johtoa. Kyllä niitä kuvia joskus tulee.. Kauniita unia kaikille :)

2 kommenttia:

jossu kirjoitti...

Hei, arvaa ajoinko sinne kouluun tossa samasessa säänalassa.. oli eka kerta mullekin, kun oikeesti mietin näkyvyyden takia, että heitänkö sen auton vaan johonkin tienposkeen ja ootan, että näen, koska en edes tienny missä se college on.. paitsi, että sinne ajaa 20min! Mutta että, tuskin tota ihan heti uusiks tulee (koputan puuta)

Doris kirjoitti...

Tätä on niin kiva lukea tät sun blogia ja mun markakuume aina vaan kasvaa mitä enemmän luen :) Mutta ei mee ko vähä reilu kuukaus ni sitte nähdään :D