torstai 12. tammikuuta 2012

Who wants to go to the dentist??

Moikka, nää postaukset tulee nyt perän jälkee, koska mulla on netti niin huono, ettei se pyöritä kunnolla näitä sivuja, joten on turvallisempaa postata tälläset lyhyet tekstit kun yhtä pitkää! :) Eli alla on maanantai päivän selostus.

Tiistaina herääminen oli sairaan rankkaa. Samat aamurutiinit kun maanantaina, mutta lasten lähdettyä kouluun hostmom halus tehdä töitä joten mä tulin ottamaan päikkärit. Mun pitää siis herätä aamuisin niin, että oon alakerrassa 7.05 ja lapset lähtee kouluun 7.40. Kymmeneksi mentiin isoon kauppaan, se oli tyyliin Prisma+Citymarket+Prisma- kokoa. Aivan järkyttävän iso ja mun pitäis käydä siellä yksin kerran/kaks kuukaudessa. Tiedän jo nyt, etten tuu löytämään sieltä ens kerralla mitään, mutta murehdin sitä sitten :) Kahdelta lähdettiin hakee lapsia koulusta ja kun tyttö tuli autoon huomattin heti ettei kaikki oo hyvin. Hänellä oli maha tosi kipeä (kolme viikkoa sitten saman vaivan vuoksi viety ambulanssilla sairaalaan), joten pelästyttiin vähän. No ongelmahan oli siinä, että lapsilla oli varattu puoli neljäksi hammaslääkäri. Hostmom soitti lääkärille, joka sanoi, että pitää käydä näyttämässä tyttöä siellä. Hostmom lähti sitten tytön kanssa lääkäriin ja minä pojan kanssa HAMMASlääkäriin...... Ne jotka tuntee mut, tietää kyllä millasia vilunväristyksiä koko ajatus jo aiheuttaa. Mentiin pojan kanssa sinne ja menin sinne huoneeseenkin, missä se toimenpide tehtiin ja kymmenen minuuttia niin oltiin jo takas autossa. Käytiin palkkioks ostamassa pojalle jätksiä jätskibaarista, maistoin sitä hiukan ja täytyy varmaan hakee itellekki joskus ;) Tultiin kotiin ja hostmom ja tyttö tuli kanssa, ei löytyny mitään vikaa tytöstä. Hänet tutkitaan paremmin lähiaikoina, kun on jo kaks kertaa ollu sama kipu. Seittemäksi olin sopinut treffit suomalaisen Johannan kanssa Fridaysille. Syötiin hyvää ruokaa ja otettiin oikeen jälkkäriäkin. Johannalle soitti yks toinen aupair just kun oltiin maksamassa laskua ja siitä jatkettiin suoraan sitten Starbucksille moikkaamaan kahta Itävaltalaista tyttöä. Molemmat oli super kivoja ja oli kivaa kuulla ei-täydellistä-englantia, mulle on ainakin helpompaa puhua sellasen kanssa, joka ei puhu äidinkielenään enkkua. Vaihdeltiin numerot ja sovittiin, että nähdään pian uudestaan. Kivaa kun alkaa saamaan kavereita täälläkin, tulee kotoisampi olo :)

Voisin oikeen repästä ja kirjottaa keskiviikosta ja torstaista yhteisen postauksen. ;)

Ei kommentteja: